Tellig (Moezel)

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik ga over twee weken een lang weekend naar Tellig, dichtbij Zell. Ik ben daar zelf totaal niet bekend, maar ik heb begrepen dat je daar wel redelijk kunt fietsen. Nu is voor mij de vraag alleen een beetje 'waar'?
Als ik op gpsies kijk, kom ik wel een aantal routes tegen, maar ik kan er niet echt uit opmaken welke tracks 'leuk' zijn :-) Ook ben ik niet helemaal bekend met de regels. Kan/mag je gewoon over wandelpaden fietsen, of moet je echt vaste mtb paden aanhouden?
Ik ga met vrouw en kind, en nog een bevriend stel met kinderen, dus ik denk dat het fietsfeest tot één ochtend beperkt blijft, dus ik wil zo goed mogelijk geïnformeerd op pad gaan.

Mijn oog was gevallen op deze track http://www.gpsies.com/map.do?fileId=bvufyzaddyphfabe" onclick="window.open(this.href);return false; maar deze track lijkt veel over wegen te gaan. Er is ook een bos iets te zuiden van Tellig waar allerlei wandelpaden lopen. Ik zou ook gewoon op de bonnefooi een beetje door het bos kunnen gaan fietsen?

Hulp en of advies zeer welkom. Ik krijg niet zo vaak de kans om in het buitenland te fietsen, dus ik wil er graag zo veel mogelijk uithalen :-)
Plaats reactie