mtb route moezel

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
BikerMBrabant
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: do 13 november 2014, 20:17

Beste allemaal,

Zijn er in de buurt van de plaats Winingen aan de Moezel ook mtb routes ?
Ik heb ook de gps-tracks van de route(s) nodig.
Winingen ligt in de buurt van Koblenz,zie deze link; https://www.google.nl/maps/@50.3227094, ... ,13z?hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
(je moet wel google maps geinstalleerd hebben anders werkt de link niet)

Zijn er misschien ook andere plaatsen aan de Moezel waar ik mtb routes kan vinden ?

Mag je in Duitsland zonder vergunning (in de vorm van een sticker o.i.d) op de mtb routes fietsen ?

Graag jullie reactie.

Martien.
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Hier kan je gps bestanden downloaden (13 routes) :

http://www.outdooractive.com/de/touren/ ... ea=1041552" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben alweer een paar keer naar Sauerland geweest, maar heb daar geen vergunning hoeven aanschaffen . Ik weet niet hoe dat is geregeld in de omgeving van Koblenz ? Dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven ...

succes :-q

*edit*

Om meerdere routes in de buurt te zien, klik dan 1 keer op de knop "Ort/Region Aufheben" :-q
Bettina
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: za 6 juni 2015, 05:54

Ik heb vorige week in dit gebied gefietst. Mijn route heb ik door het bos naar de Rijn vervolgd. Ik heb nergens gezien dat er stickers of vergunningen nodig zijn. In de bossen ben ik trouwens helemaal niemand tegen gekomen.
Bettina
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: za 6 juni 2015, 05:54

In die bossen heb ik wel een band kapot gereden op een kleine, maar scherpe steen. Later nog een lekke band gehad door een rozendoorn. Ik had nooit gedacht dat zo'n klein doorntje een fietsband lek kon prikken. Nog wel een Continental Mountain King.
Plaats reactie