Bewegwijzerde mtb route noordelijke Eifel.

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Brett
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 27 juli 2014, 20:04

Weet iemand of er bewegwijzerde mtb routes zijn in de Noordelijke Eifel.
Ik kon 't niet vinden.
Heb het zelfs nagevraagt bij de touristenbond in Aachen, maar die wisten 't niet :tong.

Zoja op welke site staat die route.
Er staan tich routes op routeyou ed., maar die routes zijn vaak minder leuk of minder goed dan officiële routes.
joostie338
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: do 22 april 2010, 20:22
Mijn mountainbike: MR, RnR x2 Grandone & ARTi

joostie338
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: do 22 april 2010, 20:22
Mijn mountainbike: MR, RnR x2 Grandone & ARTi

Persoonlijk rij ik toch liever met gps (als back up), omdat de bewegwijzering nog wel eens te wensen over laat.
Brett
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 27 juli 2014, 20:04

Bedankt!
Rij ook altijd met gps.
Maar de door mensen zelf gemaakte routes vind ik vaak minder leuk.
Brett
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 27 juli 2014, 20:04

Deze zijn bij Bad Munster. Bedoelde meer omgeving Aachen-Duren. Kijk zo nog eens goed op die site wat je me door stuurde.
grizzly
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 30 december 2011, 21:35

Denk dat je er weinig bewegwijzerd gaat vinden rond Aken/Düren. Wat je wel kan volgen zijn wandelroutes, maar ja de naam zegt het al...
Ken je deze club al? http://www.vennbike.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Actief rond Aken. Hun site staat bol met verslagen van routes.
Verder denk ik dat de Duitsers hier meer hebben met bikeparken, zoals de bestaande in Aachener Wald en de nieuw te openen Hürtgenwald Bike Park (voorjaar 2015). Zo proberen de natuurliefhebbers de bikers uit het wald te weren.
Mogelijk kan je nog op het plaatselijk forum iets vinden, maar vaak wordt daar niet met routes gestrooid.
http://www.mtb-news.de/forum/f/aachen-u ... ereck.179/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie