Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 2 december 2015, 10:09 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cannondale F-SI
Exar schreef:
Maar, het is gewoon een bos toch? Of staan er hekken voor alle paadjes?

De trails lopen door het Winterberg skigebied. Dat zijn ze nu aan het voorbereiden voor de wintersport. Ik denk dat ze daarom liever geen mountainbikers daar willen hebben.

Maar zie mijn vorige reactie. Mogelijkheden plenty!

Groet,

Peter

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 2 december 2015, 10:12 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cannondale F-SI
Dit is ook wel een leuke:
http://www.bike-arena.de/Touren/Bike-Ar ... our-Nr.-27

gr. Peter

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 24 december 2015, 15:45 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Via Bike-magazine heb ik vernomen dat het park vanwege de uitblijvende winter weer geopend is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 december 2015, 00:57 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: SJ FSR 6fattie comp carbon, cube super hpc sl 160 , canyon torque frx 7
KleinPalomino schreef:
Via Bike-magazine heb ik vernomen dat het park vanwege de uitblijvende winter weer geopend is.

Klopt niet, onderstaande staat op de Facebook pagina:

*** WICHTIG !! Bitte weitersagen und gerne teilen !! ***

Allgemeine Info zur aktuellen Wetterlage:

Aufgrund zahlreicher Nachfragen möchten wir euch hier noch einmal alle darüber informieren, dass der Bikepark Winterberg definitiv geschlossen ist. Trotz milder Temperaturen öffnet der Bikepark erst wieder nach der (noch kommenden) Wintersaison! Je nach Wetterlage wird dies etwa Mitte April 2016 sein.

Wir nutzen die milden Temperaturen jetzt für Streckensanierungen und um alles wieder für euch auf Vordermann zu bringen, damit ihr in der Saison 2016 wieder voll durchstarten könnt. Die frisch präparierten Abschnitte sind mit sehr viel Mühe und Zeit verbunden und es ist wirklich schade, wenn diese einfach wieder zerfahren werden…(siehe Fotos).

Bitte habt daher Verständnis dafür, dass das Befahren der Strecken bis dahin nicht gestattet ist, damit weder eure Sicherheit noch die unseres Streckenteams gefährdet wird, denn teilweise befinden sich schwere Gerätschaften in den Strecken!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 december 2015, 12:12 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje
Ik ben gister teruggekomen van een 2daagse in het sauerland. In willingen op de Ettelsberg was het gewoon druk met freeriders : Suprised : . Echt top weer en iedereen was in een goede stemming.

Trailgrounds bij Brilon ook meegenomen, deze zijn leuk en voor sauerlandse begrippen technisch met trails kombochten en veel spitzkerne omhoog. Na 18 kilometer is het rondje helaas weer op. 2 keer het rondje rijden is leuk maar een 3e keer verveeld. Als je vaak volle marathons rijd dan is dit eigenlijk te weinig om echt moe van te worden. Het is echter wel een hele aangename afwisseling van al de schotterpaden die je op en neer rijd in het Sauerland.

Wel een aanrader die trailgrounds, helemaal voor mensen die geen oneindig duurvermogen hebben. Om er speciaal voor af te reizen vanaf nederland is het wat overdreven, maar als je toch een weekeindje in de buurt bent moet je deze route zeker even meenemen.

Dan snel de fietsen achterop de auto en naar willingen om de freeride route's naar beneden te knallen. Heb je een leuke dag!

https://www.youtube.com/embed/XdP4BnmG3eY

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 5 augustus 2016, 22:57 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Wil fietsen!
Iemand die morgen mee wil naar winterberg? +- 9 uur vertrekken vanaf Horst, ik kan je evt in de buurt ophalen, wel maar klein autotje:)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 7 augustus 2016, 11:06 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: GHOST AMR 5900, Bulls Copperhead 29
Zijn er in Winterberg of Willingen ook trailroutes waarbij je met de lift omhoog gaat?
Of zijn die liften alleen voor het bikepark?

Ik ben een paar keer in Portes du Soleil (Zwitsers/Franse Alpen) geweest, lekker met lift omhoog en dan via leuke trails naar beneden. Bikeparks zijn me net wat te gek.
Vroeg me af of omgeving Winterberg redelijk alternatief is (want veel dichter bij).

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 8 augustus 2016, 11:04 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega, Kona Satori 29
Winterberg is niet hoog, is makkelijk te fietsen. gister geweest, lag er slecht bij, weinig onderhoud en niet echt spannend meer...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 8 augustus 2016, 14:40 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Transition's & Kona's
Wel of niet goed onderhouden, maar de 'lokale' trails zijn een stuk interessanter dan deze. Volgende keer gewoon direct 't bikepark in.

Profiel   WWW

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6