Bebra Bad Herschfield

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hein1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 7 augustus 2009, 16:46
Mijn mountainbike: Specialized stumpjumper comp 29er 2013

Iemand bekend met komplete routes in Bebra (Duitsland) deelstaat Hessen?
Of Bad Herschfield plaatsje dichtbij?

Bij voorbaat dank :-q
You don't like my tattoos?
At least I can cover them up.

Your face on the other hand...


Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Hoi Hein ..

Mocht je geen respons krijgen , zou je eens kunnen kijken op (Hier staan oa ook gpx bestanden op !):
http://www.outdooractive.com/de/touren/ ... eutschland" onclick="window.open(this.href);return false;

Ikzelf ga over een week naar Willingen-Sauerland , en ben ook op zoek gegaan naar mooie tochten rondom Willingen .. (Was overigens niet moeilijk , omdat we middenin Bike Arena Sauerland zitten .. dus zo vanuit het bed de bergen in :D )

Ik zou zeggen succes met het zoekwerk ! En veel plezier in de Bergen :-q :winkie:

*Edit*

Specifiek tracks bij Bebra : (Ik ziet er al 20 staan .. moet goed komen :D )
http://www.outdooractive.com/de/touren/ ... eutschland" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Hein1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 7 augustus 2009, 16:46
Mijn mountainbike: Specialized stumpjumper comp 29er 2013

Remy_ams100,top man bedankt :-q
You don't like my tattoos?
At least I can cover them up.

Your face on the other hand...


Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Hein1 schreef:Remy_ams100,top man bedankt :-q
Geen probleem :-q

En mocht je een beetje een indruk van het terrein zelf willen hebben , dan zou je eventueel met Google Earth een beetje het terrein kunnen verkennen . (Gewoon de gpx in Google Earth laden , zodat je kan kijken of je niet alleen langs bejaardentehuizen geleid wordt :winkie: )

Ikzelf heb het zo wel gedaan , icm de weinige filmpjes op youtube .. , ik heb nml een "rookie" achter me aan die ik wel een paar "wow" momenten wil laten beleven ... :D (Dat heeft hij denk ik al snel , als je nog nooit verder bent geweest dan de zwarte route BoZ :tong )
Plaats reactie