Bikefestival Willingen 13-15 juni

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
tikeman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 maart 2007, 20:29
Mijn mountainbike: Giant Anthem 27.5 1 2016

We zijn van plan dit jaar naar het Bikefestval in Willingen te gaan (als toeschouwer). Wat zijn goede tips qua overnachtingsmogelijkheden voor een weekend en qua ervaringen wat je wel/niet moet zien en doen o.b.v. voorgaande jaren?

Ik dacht zelf aan het vakantiepark in Winterberg qua overnachtingen, dat is daar redelijk dicht in de buurt.
Soms is iets mooi van ver, maar ver van mooi!
pridder
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 april 2014, 14:54

Wij hebben een gezellig familiehotel in Elleringhausen, 12 autominuten van Willingen. Een heerlijk rustige, zeer gunstig geprijsde, plek om uw weekend door te brengen en snel in Willingen te komen, zonder problemen te hebben met parkeren en dure overnachtingen.

Peter - Hotel Kameleon
darkchaos
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 13:57
Mijn mountainbike: bikeloos

Ik ga er waarschijnlijk ook heen. Ga dan camperen op de camping bij het festival.
Eten en drinken kan je daar vaak voldoende krijgen. Zeker op de laatste dag kan je bij de helft van de stands wel gratis wat krijgen. (variërend van bier of koffie tot bratwurst)
Als je daar bent, sowieso even de markt over. Met een beetje speuren kan je er goede koopjes scoren.
Plaats reactie