VulkanBike sept 2014

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Pieter432

Hallo allen, ik wil in het najaar meedoen met de VulkanBike en zou graag wat advies krijgen. Ik ben een newbie van 45 met een redelijke maar niet echt hele goeie conditie. Welke afstand raden jullie me aan?
Ik zag een combi aanbieding vulcan bike met onderdak en eten bij een Nederlands outdoorbedrijf, Eifeltrack in Dreis-Bruck. Ziet er wel goed uit, maar heeft iemand ervaringen met hun? Ik kan er haast niks over vinden.
Overige tips ook welkom natuurlijk!
Vast bedankt, Pieter.
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Loopt al een topic over:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5&t=108964" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik weet natuurlijk niet welke afstanden je normaal aankunt en of je gewend bent om hoogtemeters te maken... maar de 60km (1300hms) moet toch wel mogelijk zijn...je hebt nog bijna 5 maanden de tijd :-)

Wij hebben een vakantiewoning gehuurd bij Centerparcs... Ik ga samen met een maat van me, en we nemen de aanhang mee...maken we meteen een leuk weekend ervan...
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Pieter432

Francois, bedankt! Ik zal mijn bericht verplaatsen. Had t niet gezien. Klinkt oke, dat weekend van jullie. Have fun...
Jut
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 19:21

Er zijn ook prima huisjes te huur op campingpark Dockweihler Mühle (niet ver vanaf Daun).
Plaats reactie