Routes Bollendorf Duitsland (eifel).

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
houtie
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: di 23 december 2014, 08:39
Mijn mountainbike: Lapierre XR 929 2019

Ik zit heel veel in Berdorf / Echternach in Luxemburg. (aan de grens met Duitsland).
Daar MTB ik ook heel veel. Er liggen diverse routes. En ik weet daar veel routes en paden en veel met elkaar te combineren.
Ook GPX routes heb ik wel van het Luxemburgse deel.
Maar zodra ik de grens over steek naar Bollendorf ( Duitsland ), daar kan ik op internet nagenoeg niets over vinden.
Er ligt wel een route, maar die is zo slecht aangegeven dat ik daar na het 3e bordje het spoor al bijster ben....
Wie kan mij helpen aan MTB routes en GPX bestanden in en rondom Bollendorf ( Duitsland ).
Ik houd me aanbevolen.
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

gpsies al eens bekeken? Zie daar veel routes op staan, nadeel is alleen of je niet weet hoe uitdagend een route is.
Vliegende ton
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 252
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 14:03

Strava mensen volgen in die omgeving& om advies vragen
houtie
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: di 23 december 2014, 08:39
Mijn mountainbike: Lapierre XR 929 2019

poiuytr schreef:gpsies al eens bekeken? Zie daar veel routes op staan, nadeel is alleen of je niet weet hoe uitdagend een route is.
Thanks! Daar staan inderdaad voldoende routes op.
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Wij zijn vrijdag vanuit de jeugdherberg in Bollendorf vertrokken zonder een gpx omdat het internet mobiel en in de gerberg te sloom was, haha.

Zijn uiteindelijk gedeeltes van wandelroute 53 en 57 gefietst. Soms de fiets wel een trap op moeten dragen, maar verder echt leuke trails.
Plaats reactie