[Report]Backcountry trip met Trailaddiction

De nieuwste productreviews, de lekkerste bikes en de mooiste bikeplekjes/evenementen!
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

Dat lijken wel foto's gemaakt door een prof. Fotograaf , .
Wat dit jaar wel jammer was was de lage sneeuwgrens, nooit echt heel hoog geweest. Ook zou ik volgende keer een week boeken als de liften op zijn.
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Niet gemaakt door een professionele fotograaf, maar wel onder leiding daarvan.
Het was een speciale week met photo clinic. Lift omhoog, naar mooie locaties fietsen en plaatjes schieten, dan over de vetste singletracks omlaag knallen, en herhaal.
Ik kan me met name de trail "La Varda" nog herinneren (begint bij het meertje op de derde foto), superleuke afdaling.
Jeroen E
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 2 maart 2009, 22:00
Mijn mountainbike: Scalpel 29er Carbon 2 my 2012, Canyon Strive Al 9.0 my 2013

Kan niet wachten om weer te gaan :-q ik ben afgelopen juni geweest en het was echt geweldig.
Op alle vlakken was het zeer goed voor elkaar. Ze weten de groepen goed in te delen zodat iedereen op zijn of haar niveau goed mee kan komen. Eerst een dag ervaring op doen en de groep aan elkaar laten wennen. Maar ook wordt er gelijk bekeken of de iedereen op een min of meer gelijk niveau zit. Ervaren gidsen die vooraf perfect uitleggen wat er op de trail te verwachten is.
Daarnaast was de accommodatie perfect met ruime kamers en prima sanitair. Het eten wat werd voorgeschoteld was uitstekend :tong . Sam, de chefkok samen met Rachel hebben gerechten gemaakt wat onvoorstelbaar goed smaakte na een dag hard werken. Er was ook altijd meer dan genoeg zodat niemand met honger de tafel verliet. Niet te vergeten de prachtige omgeving van Les Arcs. Zoveel trails van verschillende niveaus, je komt zeker aan je trekken.

Zoals ik al zei in 2014 ga ik zeker weer. Misschien dan wel een lift assisted week omdat je dan effectief nog meer kan biken. Nu werden wij per VW bus met aanhanger de bergen opgereden en al met al kost dat best wel aardig wat tijd met in en uitladen van de bikes. Het voordeel hiervan is dat je wel heel veel van het gebied ontdekt. Het lijkt eindeloos groot.

Met vr groet, Jeroen.
Jeroen E
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 2 maart 2009, 22:00
Mijn mountainbike: Scalpel 29er Carbon 2 my 2012, Canyon Strive Al 9.0 my 2013

Gebruikersavatar
marx504
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 27 april 2011, 22:08
Mijn mountainbike: Vintage Cannondale, Singular Swift met optioneel een Rohloff en lefty; very vintage gazelle CXSS

Gaaf filmpje!
One Life, live it
Plaats reactie