[Report] Bike Motion 2010: Even zeuren.

De nieuwste productreviews, de lekkerste bikes en de mooiste bikeplekjes/evenementen!
BikerRobert
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: di 8 juni 2010, 14:34
Mijn mountainbike: Principia MSLe Pro

Was idd een leuke beurs.

Nu we toch aan het zeuren zijn...
De stand met de Pronghorn's viel me nogal tegen, kan iemand zich de carbonfully herinneren met die maffe vork? Soort parallellogram constructie en dan een (achter)demper als verend element.

Het zag er heel apart (lees: awesome) uit, bij vragen aan de verkoper/importeur (of whatever) over het hoe en wat, zei deze dat ik eerst maar eens een van de duurdere fox vorken moest kopen en als die niet beviel dat ik dan pas eens bij hem terug kon komen...... Okééé dan...

Nu heb ik toevallig idd geen fox, maar een beetje enthousiast over je materiaal praten mag je toch wel verwachten op een beurs.

Heeft iemand toevallig meer info over deze vork?
T.z.t. ga ik mijn Pronghorn race-fully wel ergens anders kopen :)
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Volgens mij was dat een German Answer Kilo. Stand zal van New Concept Biking geweest zijn neem ik aan? Die stonden bij de Bergrace in Arnhem ook met een tent vol bikes te pronken. Mooi spul moet ik zeggen.
Eat, sleep, ride, repeat
HaaVee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: za 18 september 2010, 10:47
Mijn mountainbike: Tomac Cortez 2010 in opbouw

BikerRobert schreef:Was idd een leuke beurs.

Nu we toch aan het zeuren zijn...
De stand met de Pronghorn's viel me nogal tegen, kan iemand zich de carbonfully herinneren met die maffe vork? Soort parallellogram constructie en dan een (achter)demper als verend element.

Het zag er heel apart (lees: awesome) uit, bij vragen aan de verkoper/importeur (of whatever) over het hoe en wat, zei deze dat ik eerst maar eens een van de duurdere fox vorken moest kopen en als die niet beviel dat ik dan pas eens bij hem terug kon komen...... Okééé dan...
A Kilo 1.2, gemonteerd op o.a. Idworx Racing Rohler and Mountain Rohler (http://www.idworx-bikes.de/nl/bikes/mountainbikes.php).
Plaats reactie