Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 3 augustus 2017, 10:27 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA SL 2017 29"
Kun je ook een csv file van je ritgegevens uit dit apparaat halen? Ik vind dat heel handig omdat ik dan mijn eigen smoothing methodes kan gebruiken in plaats daarvoor van afhankelijk te zijn onduidelijke algoritmes van anderen. En kun je het apparaat ook gebruiken zonder smartphone?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 5 augustus 2017, 05:09 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: TREK Superfly 8
ErikR schreef:
House schreef:
In mijn zoektocht naar een nieuwe GPS computer twijfel ik tussen de Wahoo Elemnt Bolt en de Garmin Edge 820. Ik neig naar naar de Wahoo maar twijfel nog wat omdat ik weinig lees over de kwaliteit van navigeren in bijvoorbeeld het hooggebergte. Zijn er ervaringsgebruikers die de Wahoo gebruikt hebben in het buitenland?

Ik heb de ELEMNT (tecnisch gelijk aan de Bolt) nu een jaar en heb hem diverse malen voor navigatie gebruikt. Oa in de Ardennen, Oostenrijk, Eifel en onlangs nog in de Piemonte. Ervaring? Positief! Het scherm leest goed af en is gedetailleerd. De verschillende soorten paden zijn goed zichtbaar, en je huidige locatie en de te volgen route zijn goed afleesbaar.
Een ander groot voordeel vind ik de manier waarop routes op het apparaat geladen kunnen worden: zoek op internet, download, en laad in element. Geen gedoe met kabels, Garmin connect en vage mapnamen meer! :-q
Mijn advies moge duidelijk zijn :wink:

Bedankt voor je advies Erik! Het zal de Bolt worden. :-q

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3