Mountainbike.nl nu ook op Forum Runner

Gebruikersavatar
rapsac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 616
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 21:33

Toch maar even deze thread opgraven.

Ik heb een tijdje de Forum Runner app geprobeerd, maar deze is echt slecht (m.i.) vergeleken met TapaTalk. Aangezien de gratis versie van Forum Runner niet meer verkrijgbaar is nogmaals een verzoek om het forum via TapaTalk bereikbaar te maken.

Via een mobiele browser kan ook, maar TapaTalk werkt dan echt een stuk sneller en overzichtelijker.
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

+1
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Kunnen jullie de (gratis)Tapatalk plugin niet installeren, 1 app voor alle forum zou handig zijn :)
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Gebruikersavatar
Jager
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 15 oktober 2012, 16:52
Mijn mountainbike: is een fiets gemaakt om offroad te rijden, op onverharde wegen of paden.

:-q
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

vedet schreef:Kunnen jullie de (gratis)Tapatalk plugin niet installeren, 1 app voor alle forum zou handig zijn :)
Voor jou betekent het één app voor alles, voor ons dat we meerdere apps moeten gaan ondersteunen. Maar het is duidelijk dat er genoeg mensen zijn die Tapatalk graag toegevoegd zouden zien. Ik zal er binnenkort eens induiken.

Zijn er huidige gebruikers van Forumrunner die niet bereid zouden zijn om over te stappen naar Tapatalk? En om welke redenen dan? Ik zou er namelijk de voorkeur aan geven om slecht één app te moeten ondersteunen.
Eat, sleep, ride, repeat
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

Duik er maar eens in. Dan zul je zien dat ondersteunen aan de zware kant klinkt.
Het is een plugin downloaden, uitpakken en naar de server kopieren en een regel toevoegen aan de index.php.
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Forum Runner op de ipad werkt voor geen meter.
+1 voor Tapatalk, werkt echt heel goed met o.a. MTBR.
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Opperhoofd schreef:Duik er maar eens in. Dan zul je zien dat ondersteunen aan de zware kant klinkt.
Het is een plugin downloaden, uitpakken en naar de server kopieren en een regel toevoegen aan de index.php.
Zie het hier toch iets anders beschreven:
http://www.tapatalk.com/activate_tapata ... ugin=phpbb
En zoals met elk stukje software: je zult onderhoud moeten doen (updates, evt probs)

Maar :-q voor TapaTalk hoor!!
Ride a bike!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Forumrunner draai ik op mijn Iphone, maar als tapatalk meer biedt zou ik zeggen : DOEN !!!
Overigens op mijn Ipad gebruik ik gewoon Chrome en gaat gewoon goed, dus op Ipad mis ik geen app.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Ik heb gewoon een snelkoppeling naar "nieuwe berichten" op het bureaublad van mijn samsung mini2 staan.

Ik kan alles prima lezen en ook reageren gaat gemakkelijk. Geen problemen met het (opnieuw) laden van pagina's etc.
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

Ik ondervind ook steeds vaker problemen met Forumrunner, veel functies geven eigenlijk altijd een error waardoor ik de beperkingen van de Safari browser weergave maar op de koop toe neem. In het begin werkte het vrij goed imo, maar sindsdien ging de functionaliteit per update achteruit. Andere forumapps heb ik geen ervaring mee, maar als Taptalk nowadays de klok slaat...
Work... the eight hours between bicycle rides.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Duidelijk. Ik ga binnenkort even kijken naar Tapatalk.
Eat, sleep, ride, repeat
Gebruikersavatar
rnijenhu
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 17 januari 2013, 10:33
Mijn mountainbike: cube ltd pro
Contacteer:

als we dan toch moet betalen voor app om berichten te posten dan ga ik ook voor tapatalk (hahaha wij hollanders willen ook altijd ons ei kwijt, dit onderwerp was geloof ik een mededeling geen vraag).

Als er een server mod nodig is, voor een 'optimale beleving' ;) dan ben ik het met Bommie eens 'je mot een keuze maken'.
En voor de mensen die niet(s) willen betalen zou ik eerder de 'rss mod' installeren en dan je rss feed app (tonnen gratis versies van) hiervoor gebruiken, krijg je de forum items tijdens het lezen van je krantje :-q

Maar over het algemeen is de normale site op standaard browser goed te doen op smartphone, alleen rss gaan sneller en is wat (veel) zuiniger in dataconsumptie.
Laatst gewijzigd door rnijenhu op di 22 januari 2013, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
>> As deus was kas, was sas dan meer! <<
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

RSS is toch niet meer van deze tijd... bedoeling is om er op vooruit te gaan.

Mss anders ff je collega-mod van het wielertoerist.be forum aanspreken voor zijn ervaringen, daar wordt het al ff gebruikt.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Gebruikersavatar
rnijenhu
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 17 januari 2013, 10:33
Mijn mountainbike: cube ltd pro
Contacteer:

vedet schreef:RSS is toch niet meer van deze tijd... bedoeling is om er op vooruit te gaan.
Inderdaad rss/atom webfeeds protocollen zijn er al een tijdje, vandaar ook dat er van alles voor is.
Het is open en een keur aan apps en voor ieder wat wils.

Nadeel van tapatalk/Forum runner/.. is dat het een specifieke protocol is waarvoor je voor ieder merkje/smaakje wat moet doen. Vandaag timmert tapatalk behoorlijk aan de weg, overmorgen zijn ze er niet meer, of alleen nog voor de iphone. Kortom dit word een lopend issue.

Het blijft wel de discussie tussen max. functionaliteit (dedicated) en groot aanbod/toegankelijkheid (open/universeel).
>> As deus was kas, was sas dan meer! <<
Plaats reactie