Contact met Moderator/site owner

Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Ik weet even niet waar ik dit moet plaatsen dus doe dat hier even maar ik heb Rogier al enige malen een PB gestuurd over vermoedelijke spam of hacking. Ik krijg via Mountainbike.nl vreemde e-mails uit naam van Rogier en heb laatst opnieuw in moeten loggen waarbij mijn paswoord het het niet deed en ik opnieuw een paswoord aan moest maken.
Ik heb Rogier hier 2 x over ge-pb'ed maar ik krijg geen antwoord en bij mijn verzonden berichten kan ik de pb's ook niet terug vinden.

Kan iemand van Mountainbike.nl mij hier enig inzicht in geven?
Misschien is het niks, maar zou dat graag willen vernemen.
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Gaat dit over die dubieuze coronamail? Want die was niet best inderdaad. Maar voor zover ik weet wel van deze site afkomstig.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Nee, ik heb gezocht of ik hem nog heb maar heb hem gedeleted omdat ik het niet vertrouwde.
Het was zo'n dubieus reply adres (QWWWTTTAA@...nog wat, zoiets) maar wel uit naam van Rogier.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10835
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Gewoon even op het uitroepteken in het bericht drukken. Werkt als ‘rode knop’ en je hebt dan zo de servicedienst aan de lijn
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Dat werkt niet bij email Bert. ;-)

Maar ik heb tegenwoordig vrij snel contact met Rogier/mountainbike.nl via LinkedIn.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10835
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Wie hier ingelogd is, kan op de ‘rode knop’ drukken. Of snap ik iets niet?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Het rode uitroepteken, ook wel de meldfunctie is bedoeld om misstanden onder de aandacht te brengen, niet om contact te krijgen. Gewoon een PB sturen werkt beter en de kans op respons is het grootste als je dat naar een actieve mod doet.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

George schreef: ma 6 april 2020, 18:03 Het rode uitroepteken, ook wel de meldfunctie is bedoeld om misstanden onder de aandacht te brengen, niet om contact te krijgen. Gewoon een PB sturen werkt beter en de kans op respons is het grootste als je dat naar een actieve mod doet.
Ik heb 2x een berichtje gestuurd naar Rogier, het e-mail was in zijn naam verstuurd. Maar ik krijg geen reactie en kan de berichten niet terug vinden in mijn 'verzonden berichten'.
Ik kom dus nog steeds niet verder.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Misschien zit jou of zijn berichtenbox vol? Kijk ook even bij 'Postvak UIT'.
Als normale gebruiker kun je max 25 berichten in je verzonden items bewaren. Is die limiet bereikt, dan slaat hij de berichten op in het mapje Postvak uit. (dacht ik...)
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Arjan1 schreef: ma 6 april 2020, 19:24
George schreef: ma 6 april 2020, 18:03 Het rode uitroepteken, ook wel de meldfunctie is bedoeld om misstanden onder de aandacht te brengen, niet om contact te krijgen. Gewoon een PB sturen werkt beter en de kans op respons is het grootste als je dat naar een actieve mod doet.
Ik heb 2x een berichtje gestuurd naar Rogier, het e-mail was in zijn naam verstuurd. Maar ik krijg geen reactie en kan de berichten niet terug vinden in mijn 'verzonden berichten'.
Ik kom dus nog steeds niet verder.
Rogier is slecht bereikbaar via PB, vandaar de suggestie om een (actieve) moderator of admin te benaderen.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

George schreef: ma 6 april 2020, 19:38
Arjan1 schreef: ma 6 april 2020, 19:24

Ik heb 2x een berichtje gestuurd naar Rogier, het e-mail was in zijn naam verstuurd. Maar ik krijg geen reactie en kan de berichten niet terug vinden in mijn 'verzonden berichten'.
Ik kom dus nog steeds niet verder.
Rogier is slecht bereikbaar via PB, vandaar de suggestie om een (actieve) moderator of admin te benaderen.
Oke, zal er volgende keer rekening mee houden.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Vind het wel een beetje tenenkrommend dat een crewlid slecht bereikbaar is via een officiële contactmogelijkheid. Hij krijgt dan toch ook een melding per e-mail.

:-?
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Rogier doet achter de schermen heel veel voor de site maar is weinig aanwezig op het forum, vandaar de tip om een actieve mod of admin te PBen. Meldingen via mail heb ik overigens allemaal uitstaan, anders raakt mijn inbox overwerkt. Ik vermoed dat Rogier een vergelijkbare instelling heeft maar gewoon wat minder vaak in zijn PB box kijkt.

Vind je het tenenkrommend dat niet alle crewleden makkelijk bereikbaar zijn dan adviseer ik je om de betaling van je premium forum membership per direct stop te zetten. Ik begrijp klacht natuurlijk heel goed, je betaald je blauw aan zo'n forum en dan zijn de mensen die het in de lucht houden niet eens bereikbaar? Tenenkrommend inderdaad...
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Waar kan ik dat dan stopzetten? :kiss:
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

In je gebruikerspaneel, stuur maar een PBtje (niet aan Rogier :winkie: ) als je er niet uitkomt.
Plaats reactie