[faq] Mountainbike.nl Genius

Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

S-works schreef:Wie bepaalt er dan of je word omgedoopt tot Genius?
Bepalen de Mods. dat ? Of doen de andere forumgasten dat?
De mods.

Daarbij kijken we naar welke gebieden je liggen, wat je weet en hoe je dat overbrengt op anderen.
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Ik ben als auteur van het Sleuteltopic niet een Genius, kun je nagaan hoe VET SLIM je moet zijn.

xD
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Wat is dit nou weer Ruud? Opgekropte frustraties die je even kwijt moet? Je was mod, dus kon je niet tegelijk ook de Genius status hebben. Vervolgens gaf je aan geen mod meer te willen zijn en het forum te verlaten, je kunt je voorstellen dat het niemand zinvol leek om je toen Genius te maken. Moeten we je dan toch maar postuum eren?
Eat, sleep, ride, repeat
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

xD is een smiley Bommie, lieverd. Ik wou wel een bijl als icon destijds maar dat mocht niet, daar was ik wél een beetje treurig om. Ik ben verre van een genius op dit moment, bespaar je de moeite ;)
JanW
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2502
Lid geworden op: do 9 maart 2006, 23:09
Mijn mountainbike: Salsa El mariachi 29er SS, Gary Fisher Hifi 29, Salsa Fargo 29 2012
Contacteer:

Hoe zit het nu eigenlijk met de members die eerst genius waren en nu reporter. Ik zie nog niet erg veel reporten verschijnen ofzo. Of heeft dit te maken met de forum-upgrade?
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Nee, dat is gewoon scherp gezien.

De nieuwbakken reporters zijn druk bezig met het opbouwen van hun eerste inbreng. Zodra er wat concreets te melden is zullen ze dat heus wel laten blijken ;)

Overigens hebben ze al zéker van zich laten spreken, dus je hebt toch niet helemaal goed opgelet..

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

JanW schreef:Hoe zit het nu eigenlijk met de members die eerst genius waren en nu reporter. Ik zie nog niet erg veel reporten verschijnen ofzo. Of heeft dit te maken met de forum-upgrade?
Dat was welgeteld 1 member (ik! zei de gek)...

Zoals shiverer al aangeeft hebben we al een bijdrage geleverd (verslag Bike Sportive testdag) en zijn we druk doende met testen van diverse zaken (gisteren o.a.).
Het opstellen van een redactioneel stukje vergt wat tijd en daarbij wordt er achter de schermen ook nog gewerkt aan het integreren van de reports op de site (link forum-frontpage zeg maar)
De planning is dat we pas in de vroege zomer echt los kunnen met de resultaten... (ook om diverse redenen)

Maar goed, dit heeft niet zoveel met het Mountainbike.nl Genius gebeuren te maken.
Of er nieuwe aanwas moet komen is niet aan mij om te bepalen.
Als ik het goed geproefd heb bij deze en genen is het niet de bedoeling om er actief mee verder te gaan... (om diverse redenen)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
ott
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma 22 augustus 2005, 17:36
Mijn mountainbike: Ss= kona humu""" 26+ kluncker orgineel, gravelrace= kona jake fluor
Contacteer:

Leuk clubjes onder clubjes
A.K.A. Kale gek met gat in het oor
http://www.singlespeed.nl/forum/" target="_blank
http://www.bikepacking.net" target="_blank
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

We kunnen niet allemaal ott heten, ott ;)

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Luuc91
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 25 augustus 2009, 17:12
Mijn mountainbike: N + 1
Contacteer:

Zo, bijna 4 jaar na de laatste post ga ik eens vragen hoe wanneer de laatste 'verkiezingsronde' was, want volgens mij zijn er niet zo veel geniussen meer over. Wel mooi om al die posts van jaren terug te lezen, dat het toch allemaal zoveel commotie met zich mee bracht.
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

Bedankt voor de topic kick, vermakelijk leesvoer. En wat inzicht in de community. :tong
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Haha...leuk leesvoer ja maar naar mijn idee kan deze rechtstreeks door naar Nutteloos want er zijn idd nog maar weinig lampjes te signaleren? Of zijn die in de loop der tijd allemaal MOD geworden. Dat zou natuurlijk wel e.e.a. verklaren :wink:
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
ras8176
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 23:29
Mijn mountainbike: scott spark 920
Contacteer:

Luuc91 schreef:Zo, bijna 4 jaar na de laatste post ga ik eens vragen hoe wanneer de laatste 'verkiezingsronde' was, want volgens mij zijn er niet zo veel geniussen meer over. Wel mooi om al die posts van jaren terug te lezen, dat het toch allemaal zoveel commotie met zich mee bracht.
Tja er zijn er inderdaad, weinig over. Zover ik weet zijn Biky-Biky, Thasingletrackmastah één van de weinige.
Tuurlijk zijn er ook mensen hier actief die bij een lbs werken, maar theoretisch het moeilijk kunnen uitleggen hoe
een fiets werkt. Alhoewel dat het forum beheer beslist wie er genius wordt. Tussen haakjes vind ik ook dat
de 2 nieuwe moderators het ook goed doen, en ik vind mud-made ook wel geschikt als moderator :-q
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Rilson schreef:Haha...leuk leesvoer ja maar naar mijn idee kan deze rechtstreeks door naar Nutteloos want er zijn idd nog maar weinig lampjes te signaleren? Of zijn die in de loop der tijd allemaal MOD geworden. Dat zou natuurlijk wel e.e.a. verklaren :wink:
Sommigen zijn moderator geworden (het één heeft overigens niet persé met het ander te maken), anderen hebben (vrijwillig) hun geniusstatus opgegeven.

Het zijn er sowieso nooit heel veel geweest, clubje is een beetje exclusief, met reden.

Eerlijk is eerlijk: het heeft de afgelopen tijd niet echt veel aandacht van onze zijde gehad. Toevallig kwam ook bij ons moderators de vraag kortgeleden weer op of we weer eens naar het bestand geniussen moesten kijken, maar jullie snappen wellicht dat we eerst even iets anders aan ons hoofd hadden. Het is dus niet uit beeld.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

En het topic van de nieuweling die alsmaar pech heeft is niet een test geweest om eens te kijken welk vleesch we in de kuip hebben? ;)
Plaats reactie