Prijsverschil Koga en Cube

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!

Bij Koga betaal je gewoon teveel voor het merk

ja
19
35%
ja, maar de kwaliteit ligt ook veel hoger dan bij cube
22
40%
nee, je krijgt waar voor je geld
14
25%
 
Totaal aantal stemmen: 55
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Ik heb ook naar koga's gekeken, maar ik viel ook een beetje over de prijs. Als beginner denk ik niet dat het frame je veel uitmaakt. Mij maakt het nog altijd niet veel uit. Voor mij maken de componenten de fiets. Uiteraard moet de geometrie wel kloppen, maar stijfheid en dergelijke zijn voor mij onbekende begrippen. Misschien ook omdat ik op staal rijd, who knows.

Het is inderdaad zo dat Cube showt met de derailleurs. Het verschil tussen xt en lx zou ik niet zo groot willen bestempelen. Val hier dan ook niet over. Patsen is leuk, maar laat je hier niet door leiden.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Het verschil tussen de huidige XT en LX is redelijk relevant. Volgend jaar wordt dat weer wat gelijk getrokken...

Als je het hebt over of LX al dan niet voldoende functioneel is voor een beginner en zelfs redelijk gevorderde mountainbikers, ja dan heb je helemaal gelijk.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Plaats reactie