Cannondale super V 2000 kopen ja of nee

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie

kopen

ja
4
29%
nee
10
71%
 
Totaal aantal stemmen: 14
Peereman
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 14 augustus 2003, 19:30
Mijn mountainbike: Cannondale 4ever

Ik kan voor 600 euro een cannondale super V 2000 kopen. De achterdemper is wel defect, verder is hij in goede staat. Jaartal omstreeks 1997 maatje M. Ben vooral benieuwd naar het veersysteem. Heeft een van jullie ervaring met dit systeem fiets. En is deze prijs naar verhouding van de fiets.


Afbeelding


Voor alle reacties alvast bedankt.

RP
Killer B
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: di 16 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Bee één, dodelijke bij team 2004, met wielen en banden en versnellingen en een zadel + computer ding
Contacteer:

Ik heb niet echt veel verstand van cannondale maar het is wel een voldomd kleine cassette zeg :o .
Dat is een race cassette joh.

Maja voor de rest zijn de frames van cannondale altijd wel goed, heb ik vna horen zeggen.

Maar de fiets al al wel weer 6 jaar oud :-?
En toch nog veel oude onderdelen op iig de XT achter derailleur na dan.

Dus ff op de rest w88 dan maar.
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

Pompt wel lekker volgensmij! En zijn dat SPD-Reetviets pedalen die daar opstaan? Whaha, niet kopen dus! :D
DeKerfs
Genius
Genius
Berichten: 1090
Lid geworden op: za 15 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: N+1
Contacteer:

- Wipstok

- aan de zware kant voor XC

- ouder dan 1997, gezien de achterbrug
micha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 4 juli 2003, 14:10
Mijn mountainbike: Is eventueel te koop
Contacteer:

zou nog ff rondkijken voor 600 euro, wil je gaan mtb en ziet dit er leuk uit, je fiets upgraden naar een betere fiets of wat?

en wat zou een nieuwe achtervering kosten aangezien je dat bij de prijs moet optellen

en pedalen
A journey of a thousand miles starts with a single coffee
Nordin
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 589
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 15:01
Mijn mountainbike: 29er only

micha schreef:wil je gaan mtb en ziet dit er leuk uit, je fiets upgraden naar een betere fiets of wat?
Nope, tis een ervaren biker (mijn oudere neefje) die nu op een oudere F700 rijd. Die begint toch wel te slijten dus tijd voor vervanging.

Aangezien we ons beiden afvroegen hoe het zit met het bobben van deze fiets, hebben we ff een topic geopend. Tot nu toe zijn de reacties niet echt positief (om het zacht uit te drukken)

Andere optie is het frame van s-tec uit het topic van Brum, aangezien een FS niet 100% nodig is.
micha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 4 juli 2003, 14:10
Mijn mountainbike: Is eventueel te koop
Contacteer:

je oudere neefje (leuke woordspeling)
persoonlijk, maar het is natuurlijk altijd persoonlijk, ff checken wat een nieuwe achtervering kost en dat bij de 600 optellen en dan een besluit nemen
A journey of a thousand miles starts with a single coffee
Plaats reactie