American Eagle (Taos)?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
XbeanX
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 18:36
Mijn mountainbike: Delft

tchaeé schreef:Iemand een link naar dat LBS in Nijmgen?

Ik heb een Durango uit 1999, echt helemaal aan baklappen gereden van enige stijfheid is geen sprake meer. Dat ligt meer aan het fulltime gebruik dan aan het frame... De geometrie heb ik altijd super gevonden, een nieuw AE frame vindt ik een prima start om een nieuwe fiets mee op te bouwen...
www.kerstenwielersport.nl

(even naar online shop, en dan ff zoeken naar american eagle)
daar is het frame te koop, overigens een slechte site naar mijn mening, voor informatie moet je echt contact met ze opnemen.
Maartentje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: do 22 juni 2006, 11:34
Mijn mountainbike: Nijmegen

Is idd een belabberde site.

Zou niet te lang wachten, denk niet dat ze er nog zo veel van hebben. De vorige keer dat ik er was hadden ze in ieder geval nog een Medium staan.
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

Op een american Eagle heb ik de beste prestaties in het verleden gehaald.... Dus een lekker gevoel bij dat merk. Frame hangt nog in de fiets/computer kamer. Het design was voor mij een reden om toch voor Specialized te kiezen een week geleden. Nu nog een Cannondale.
Luapski
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 17 juli 2012, 11:20

Ik rijd zelf op een American Eagle Traverse uit 1999. Vraag: Bestaat dit merk nog?
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Zo, dat is een betovergrootmoeder van een topic kick! Maar, nee, volgens mij niet. Waarom wil je dat weten?
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Luapski schreef:Ik rijd zelf op een American Eagle Traverse uit 1999. Vraag: Bestaat dit merk nog?
Wow een kick naar 6 jaar :o
Nee het merk bestaad niet meer, wel jammer maakten mooie bikes
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
E van Dalen
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 16 mei 2011, 22:23
Mijn mountainbike: AE easton team issue. AE lightning 890/AE durango 780 carbon.

hierbij nog een grotere kick. ik heb nog een gloednieuwe team issue gekocht vorig jaar. en heb nu ook een facebook groep opgezet dus bij interesse mogen jullie je aanmelden. mvg

https://www.facebook.com/profile.php?id ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
American Eagle MTB facebook groups.>

https://www.facebook.com/groups/1519785 ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/profile.php?id ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
sweetspeed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 13 juni 2007, 23:31

@ E van Dalen ; leuk. Ik heb een gebruikte AE Durango 780 gekocht. Dacht even een miskoop te hebben gedaan want hij werd me aangeboden als een zes jaar oude fiets (kan hij gerust voor doorgaan trouwens). Enkel de gemonteerde vork is slecht. Mijn vraag; is een Durango 780 altijd van carbon ? Want ik zie op online ook een Durango 780 van aluminium namelijk ? Verwarrend
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

6 berichten in 11 jaar! :D Wat een geniaal topic!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 4 augustus 2023, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 4 augustus 2023, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Inderdaad AE bestaad weer :-q
De HT bikes zien er wel erg mooi uit, ik ben benieuwd naar de FS bikes die er ook komen gaan....
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 4 augustus 2023, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 4 augustus 2023, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Lijkt me een fijne XC machine :-q
Kleurtje is ook wel mijn ding, dus wie weet...

Het Atlanta 1.0 frame was eigenlijk geen American Eagle maar een Storck met AE belettering :roll:
De vraag is nu natuurlijk waar dit Atlanta 2.0 frame vandaan komt, en vooral of het gewoon is ingekocht, of dat er een eigen ontwerp is ingediend.
Bart heeft iig zijn eigen maat, 17,5" als M gekozen, wat toch een kleine aanwijzing is dat het om een eigen recept gaat.

Ben benieuwd of we nu wat meer posts gaan zien, de komende 11 jaar ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie