Nieuwe "korte" bike

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
pdiscs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 4 augustus 2004, 11:38
Mijn mountainbike: Cannondale M500

timmetjuh schreef:Aangezien de mensen hierboven meer interesse blijken te hebben voor auto's dan voor mtb's zal ik proberen je iets verder op weg te helpen... :tong

Cannondale's (en vrijwel alle Amerikaanse merken) hebben idd een vrij lange bovenbuis. Cube's (sorry raffar ;)) hebben een wat kortere bovenbuis, dus daar zou je aardig goed op moeten passen.

Maar als je tevreden bent met je huidige fiets kun je beter met de stand van je zadel en met je stem gaan knoeien. Veel goedkoper...
Ik wil eigenlijk graag een nieuwe bike hebben! Maar ... jij vind cube dus ook een leuk (goedkoop) alternatief voor mij? Nog andere opties?
timmetjuh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: vr 8 april 2005, 19:39
Mijn mountainbike: Trek Elite 9.8

pdiscs schreef:
timmetjuh schreef:Aangezien de mensen hierboven meer interesse blijken te hebben voor auto's dan voor mtb's zal ik proberen je iets verder op weg te helpen... :tong

Cannondale's (en vrijwel alle Amerikaanse merken) hebben idd een vrij lange bovenbuis. Cube's (sorry raffar ;)) hebben een wat kortere bovenbuis, dus daar zou je aardig goed op moeten passen.

Maar als je tevreden bent met je huidige fiets kun je beter met de stand van je zadel en met je stem gaan knoeien. Veel goedkoper...
Ik wil eigenlijk graag een nieuwe bike hebben! Maar ... jij vind cube dus ook een leuk (goedkoop) alternatief voor mij? Nog andere opties?
D'r zijn zoveel opties. Wat zoek je? XT, XTR, LX, Reba, Fox??? Beetje duidelijkere wensen en eisen maken het al wat makkelijker...
pdiscs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 4 augustus 2004, 11:38
Mijn mountainbike: Cannondale M500

timmetjuh schreef:
pdiscs schreef:
Gewoon een redelijke bike. LX/XT met een geveerde voorvork (liefst met lockout). Maximaal 1000-1200 euro.
Plaats reactie