2e hands Cube of Giant

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Denk dat het een aardig fietsje is. Niet helemaal netjes, zowel de omschrijving van de vork en de rare cassette. Maar als de fiets verder in orde is, zijn dat details.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Arko74
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 4 oktober 2014, 18:17
Mijn mountainbike: Ridley

Oke, dank voor het meedenken en de input.
Ik ga gewoon zaterdag kijken en een rondje mee fietsen.
Kan ik meteen vragen over de cassette en voorvork.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Arko74 schreef:Oke, dank voor het meedenken en de input.
Ik ga gewoon zaterdag kijken en een rondje mee fietsen.
Kan ik meteen vragen over de cassette en voorvork.
Hoop dat we er zo weer een gelukkige mtber bij hebben :)
Arko74
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 4 oktober 2014, 18:17
Mijn mountainbike: Ridley

I_do schreef:Hoop dat we er zo weer een gelukkige mtber bij hebben :)
Ja dat hoop ik ook. Met name dat ik meer en intensiever kan variëren (bossen) spreekt me aan. Daarnaast kan ik dan ook een paar keer mee met clinics die worden georganiseerd door de fietswinkel waar ik vaak kom.



NB. Nu toch maar een bekentenis. Ik heb ooit eerder een bike gehad, helemaal nieuw ben ik dus niet op het forum. Maar dat was toen de bekende impulsaankoop voordat ik een fatsoenlijke conditie had, kende ook niemand die op de mtb zat. Vond het stoer ogen etc. Heb er toen echter maximaal 6x op gereden, vond de omgeving waar ik ineens kwam super maar het biken zelf eng. Het wielrennen op de weg ging me veel beter af. Vervolgens na 1 jaar de Trek X Caliber 9 maar weer verkocht. Spijt... :oops:

Nu ben ik sterker en ken mensen van de lokale fietsclub waar ik lid van ben geworden (TTV Uden) die heel enthousiast zijn en me mee kunnen nemen de eerste keren. Dus ik denk echt dat het dit keer een andere start wordt. Maar het thuisfront heeft (terecht) reserve, dus ik kies nu bewust voor 2e hands. Want of het wordt weer niets of na 2 jaar weet ik beter wat ik wil en dan verkoop ik deze, heb dan weinig afschrijving. Ik voel de gezonde druk op mijn schouders :wink:
massen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2127
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 09:34
Mijn mountainbike: Massi Team advanced

Het is geen reba en ook geen 30 silver, het is een 30 gold, deze zit tussen de 30 silver en de reba in.
Zowel de 2014 als de 2015 hadden de 30 gold:
https://www.merida-bikes.com/en_int/bik ... n-184.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ziet er goed uit.
Plaats reactie