Nieuwe Carbon(Alu) hardtail rond 2000 euro

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gesloten
PaganiProductions

Gerrie Visser schreef:Nja, hij is gaan testrijden, naar wat het lijkt op de foto´s niet op een parkeerplaats. Op basis van die ritten blijft hij bij zijn keuze voor de Orbea.
Prima toch, als hij bij zijn keuze blijft en een fiets vindt die aan zijn wensen voldoet, ook al denkt een groot deel van dit forum hier anders over. Hij heeft ons advies opgevolgd, zelf ervaren wat het verschil is en maakt zijn keuze :-q

Het wordt jouw fiets, dus gaat om het gevoel dat de fiets jou geeft.
Maar zo uit de doos zal geen enkele fiets 100% zijn, de basis moet goed zijn. Kleine dingen, stuur, stuurpen of een zadel (/pen) zal je moeten ervaren. Als de basis goed is kun je dat allemaal naar wens aanpassen, je zithouding stel je persoonlijk af. Bespreek dat ook met je LBS, als een stuur je gewoon niet bevalt zijn ze vaak wel bereid er een ander stuur op te zetten voor aflevering.

Puur uit nieuwsgierigheid, hoe beviel je die vaste carbon vork trouwens op de Orbea?
Dat vast vork bevalt mij wil word de fiets lekker stijf af alleen uitkijken met de lijnen die je rijdt.
Een van die fietsen die ik op het oog heeft een Fox 32 Performance sc.
Gebruikersavatar
Vandenhakopdentakke
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 10:18

hi die tijger, fiets dat een beetje dat carbon racefiets?
vaste vork is niks voor mij
zou ik niet doen of heb je nog niks gekogt?
love is in the air time
PaganiProductions

Vandenhakopdentakke schreef:hi die tijger, fiets dat een beetje dat carbon racefiets?
vaste vork is niks voor mij
zou ik niet doen of heb je nog niks gekogt?
heb nog niks gekocht
En heb geen problemen met een vaste voorvork.
massen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2127
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 09:34
Mijn mountainbike: Massi Team advanced

Volgens mij willen we allemaal een vaste voorwerk, star of geveerd is een ander punt. :D
PaganiProductions

ik denk dat wat geld ga duwen in mijn Canyon
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2900
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Nog meer????
Bird Aeris 9 blurple
PaganiProductions

novaterra schreef:Nog meer????
Ja een betere versie van wat het nu is.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15544
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Hier verder dan maar weer: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 9#p2290499" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten