Advies gevraagd: Cube / Canyon (/ Trek) full suspension

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Royka
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: vr 29 december 2017, 23:13
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 2023

Rob91 schreef:Heb je toevallig al een keuze gemaakt? Ik ben ook aan het oriënteren op een nieuwe fully en kom ook vaak uit bij de Cube 120. Ik lees hier dat de vork niet zo goed is? Is het mogelijk toch de fiets aan te schaffen met een betere vork? En welke dan? En ik woon niet in Maastricht maar in Helmond, maar 25% korting is echt heel veel! Welke winkel is dat? Want als ik de duurste 120 pak zit er volgens mij echt alles op en zit ik toch rond mijn budget van rond de €2500!
Ik zou ook wel eens willen weten waar die 25% korting op Trek geregeld kan worden Lars TB ;)
Canyon Neuron 2023
Nukeproof Digger Factory
Bird Aether 9
Bird Zero 29
Trek Fuel EX 8
Bird Zero TR
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16077
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Royka schreef:
Rob91 schreef:Heb je toevallig al een keuze gemaakt? Ik ben ook aan het oriënteren op een nieuwe fully en kom ook vaak uit bij de Cube 120. Ik lees hier dat de vork niet zo goed is? Is het mogelijk toch de fiets aan te schaffen met een betere vork? En welke dan? En ik woon niet in Maastricht maar in Helmond, maar 25% korting is echt heel veel! Welke winkel is dat? Want als ik de duurste 120 pak zit er volgens mij echt alles op en zit ik toch rond mijn budget van rond de €2500!
Ik zou ook wel eens willen weten waar die 25% korting op Trek geregeld kan worden Lars TB ;)
Prutser :roll:
Moesje schreef:Via mijn lokale fietsenwinkel kan ik op hun hele assortiment mountainbikes 25% korting krijgen. Zij zijn dealer van Cube, Trek, en Koga.

...

Verder heeft mijn fietsenwinkel ook dezelfde 25% korting op alle Trek modellen, maar daar zie ik niet direct iets tussen staan dat zich qua afmontage kan meten aan deze modellen voor dezelfde prijsklasse. Suggesties zijn echter welkom!

Ik heb geen idee bij welke fietsenzaak de topic-starter shopt...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie