Ervaringen met Shand Bahookie?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Zoekfunctie gebruikt en heeft niks opgeleverd.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Shand Bahookie? Of het merk Shand in het algemeen?

De riem met Rohloff naaf vind ik erg aantrekkelijk. Ik bestel van alles via het internet maar ben toch een beetje terughoudend om een fiets van meer dan 3,5K via het internet te bestellen alleen omdat de plaatjes er zo goed uitzien...:-)
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

ziet er wel goed uit
dale c
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 832
Lid geworden op: vr 14 november 2008, 12:17
Mijn mountainbike: VS (29"steel, 26+alu), UK (700c steel, 29" steel)

Ik heb een Shand Stoater frameset gekocht bij Steven. Super behulpzame kerel, alles is mogelijk
PB maar ff voor specifieke vragen...
"Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee"

For Sale: (Hope , Salsa , Surly, SRAM, Shimano)
Jur1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 2 april 2014, 12:45

Hier heeft iemand er eentje in Nederland:

http://www.wereldfietser.nl/www//phpbb/ ... nd#p286769" onclick="window.open(this.href);return false;

Foto's zijn weggevallen, staan op de volgende pagina.

Staat bij mij ook op de shortlist, net als SingleBe en M-Gineering. Voor 450 pond extra monteren ze er bij Shand S&S couplers in trouwens.
Plaats reactie