Koga 29x sport

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
klaas123
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 1 maart 2015, 09:43

Ik ben op zoek naar een nieuwe mtb.. De mijne wordt wat minder.. Ik heb nu een cube analog comp met deore afmontering.

Ik ben naar iets op zoek wat net wat beter schakelt, fietst, en remt.. niet dat de cube niet goed was, maar er zijn veel onderdelen op de nominatie voor vervanging. Een mooi moment om een iets betere fiets te kopen.

Mijn oog is gevallen op een Koga 29x sport 29 inch fiets. De afmontering is slx. De prijs is 625 euro. Is dit een goede koop? Heeft iemand goede/slechte ervaring met deze fiets?
Vonnie
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 24 november 2010, 21:38
Mijn mountainbike: Koga X29-Runner(staat stil), Kona Unit SS(mag er soms uit),Trek Farley 9,8(moet altijd mee!)

Ik rijdt nu al een jaar of 3 met een koga 29X-runner. Zelfde frame geometrie en alleen een andere voorvork. (star/carbon)
Super fiets, ik heb er veel lol mee. Zelfs in de ardennen. Wekelijks op de veluwe.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

klaas123 schreef:... De prijs is 625 euro. Is dit een goede koop? Heeft iemand goede/slechte ervaring met deze fiets?
Voor dat geld koop je er een goede fiets aan. Wel wat sportief wat zithouding (is aan te passen) en stuurgedrag betreft.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie