YT Jeffsy 29 of....

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Zo, nu de built van mn nieuwe bike klaar is :winkie: , hier maar eens laten weten wat het is geworden.

Allereerst heb ik het idee van een 29er trailbike laten varen. Had nog te veel 27.5 materiaal (vorken/wielen) liggen om te zeggen: ik stap over. Ook het sneller willen rijden/rollen met de grote wielen had eigenlijk niet zo'n grote prioriteit. Je zou kunnen zeggen dat de looks en de speclist van de YT Yeffsy me bijna hadden overgehaald. Maar aangezien er (ondanks de aanbiedingen) geen testrit in zat, toch nog eens goed overdacht wat ik nu wilde. En toen ik Duitsland pas een testrit op deze bike had gemaakt, wist ik het zeker: deze mot ik hebben :tong Ook nog eens toen Moutainlove maar liefst €800 op de carbon versie korting gaf.
Het is dus geworden, een .........
Transition Scout Carbon

Afbeelding

Omdat de verkoop van mn Patrol als gehele bike waarschijnlijk niet op korte termijn ging lukken, besloten wat parts daarvan te gebruiken. Het enige nieuwe zijn de Code RSC remmen en de SixC crank.

Zal van het weekend nog wat nieuwe plaatjes schieten, maar eerst dat ding eens een mayden voyage geven :bier:
Laatst gewijzigd door RaMoNNeKe op za 29 juli 2017, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ride a bike!
Patrick-NH
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: do 21 mei 2015, 21:02
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7 (2014)

IK ben heel benieuwd naar de transition, echter doet het plaatje het niet.

Groet Patrick
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Nu weer wel als het goed is :D

Gisteren al even een testritje gemaakt in Dorst. Helaas is mn conditie op het moment 0,0, maar de Scout voelt al veel minder log aan dan de Patrol.
Zeer snel maar eens naar de UHR om hem daar wat beter te testen :winkie:
Ride a bike!
Patrick-NH
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: do 21 mei 2015, 21:02
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7 (2014)

Mooie bike :-q

Zal vast lekker gaan over het parcour.

Groet Patrick
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Helemaal gemist, deze fiets verdiend meer foto's!!
Plaats reactie