Op zoek naar een All mountain MTB

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1068
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Meer Nederland dan bikeparken: jeffsy.
Beetje om het even: capra.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

De granite chief 2 van 2016 is in verschillende kleuren te krijgen. Er is maar 1 kleur niet beschikbaar in meerdere maten ;)

Ik ben iig erg tevreden met de mijne!
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Wat denk je van de Bergamont trail bikes http://www.bergamont.com/nl_en" onclick="window.open(this.href);return false; , erg stevig gebouwd en met leuke afmontage ten opzichte van de prijs.
NextBikeParts
Ride your own way!
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Ik heb zelf een aantal weken geleden voor een Radon gekozen. Als je daar 2400,- besteedt dan hoef je niet meer te upgraden want dan heb je een meer dan prima afmontage.
"This species has amused itself to death"
E10
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: do 14 november 2013, 23:14
Mijn mountainbike: Bergamont Trailster EX 7.0

tripod schreef:Wat denk je van de Bergamont trail bikes http://www.bergamont.com/nl_en" onclick="window.open(this.href);return false; , erg stevig gebouwd en met leuke afmontage ten opzichte van de prijs.
+1
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Het topic is al even stil, heb je al een leuke bike kunnen vinden?
NextBikeParts
Ride your own way!
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Iedereen bedankt voor de suggesties maar ik heb mijn keuze laten vallen op een Capra AL maat M. Weet iemand toevallig de levertijd van YT na bevestigingsmail?
Capralicious!
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Als je inlogt kun je de status zien van je bestelling en als hij verzonden is dan ook de track en trace code van DHL. Veel plezier met je Capra!
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Je krijgt een bevestingsemail na bestellen. Daarna eentje nadat betaald is.
Uiteindelijk een track en trace.

Deze dien je in NL te voorzien van 3SD (voor de DLD code) om in NL te traceren. Anders krijg je geen statusupdates.

Na het betalen en de bevestiging daarvan hangt het van de dag in de week af wanneer je het pakket aan de deur kan verwachten.
Indien de bevestiging op maandag/dinsdag komt, kan het pakket vrijdag of zaterdag bezorgd worden.
Anders wordt het maandag of dinsdag.

Reken dus op 4 a 5 werkdagen.
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Net de mail gekregen dat de betaling binnen is. Onder 'My Orders' staat nog steeds 'in progress'. Als ik het goed begrijp zal de Capra dan volgende week donderdag of vrijdag arriveren? Zou mooi zijn, kan in ieder geval niet wachten!
Capralicious!
Fritzel01
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 15 januari 2017, 22:10

Was even benieuwd hoe je fiets bevalt. Zit met het zelfde "probleem". Ben benieuwd naar wat foto's en je review.

grtz
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Fritzel01 schreef:Was even benieuwd hoe je fiets bevalt. Zit met het zelfde "probleem". Ben benieuwd naar wat foto's en je review.

grtz
Hij is vergeten hier een linkje van z`n SYS te plaatsen dus bij deze: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=130823" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
Plaats reactie