welke MTB, TREK/INTERSENS/FOCUS: Het resultaat

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie

Uw keuze

TREK 4500
4
36%
INTERSENS XC 570
3
27%
FOCUS Black Raider LTD
4
36%
 
Totaal aantal stemmen: 11
Reneeke
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 mei 2004, 16:33
Contacteer:

Na veel rondkijken op internet, hier vragen stellen, veel lezen en dealers bezoeken ben ik uiteidelijk tot een drie tal MTB's gekomen, echter de keuze is nog moeilijk; ga ik voor naam (en dus zekerheid?) en is de uitrusting minder, of kies ik voor uitrusting en is de naam minder bekend.

Ik zou daarom graag jullie mening horen over mijn selectie.
Waarom deze selectie? Ik zelf ben 2m met een beenlengte van bijna 1,05m. Dit betekend dat volgens een ieder ik eigenlijk een 24" MTB moet hebben maar zeker een 23". De keuze is dan ineens beperkter. Als je er dan ook nog een budget naast legt van ongeveer 1000eurie dan kom je al gauw tot deze selectie (niet dan?)

De uitrusting van de selectie, alle met Magura HS33
TREK 4700 model 2003, 24", prijs ongeveer 800euro, evenuteel dus nog iets over om te upgraden: http://www.trekbikes.com/bikes/2003/mou ... largerview
INTERSENS XC 570 volledig LX, 23"; prijs ongeveer 1000euro: http://www.intersensbikes.de/intersens_ ... /in442.htm
FOCUS Black Raider LTD volledig LX, 23", Vork Manitou Six; prijs ongeveer 1000euro: helaas geen info op internet gevonden en ook niet via dealer beschikbaar.

Dus MTB'ers roept u maar!

Alvast enorm bedankt voor al jullie reacties, ook op mijn vorige vragen!

UPDATE: Mijn keuze is gemaakt :D ..................and the winner is............INTERSENS XC 570 fully LX met RS Duke XC-Uturn voorvork en HS33 remmen compleet met electronische km teller, clips, verstelbaar stuur (ivm mijn lengte noodzakelijk) en verlengde basends voor de prijs van.................1049euro :-q .......................ik zal een foto plaatsen als ik hem heb :o ............in ongeveer 2 weken :-? ....................met dank voor de reacties :-q ![/b]
Bikers have fun!
Plaats reactie