Teasi One

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.

Moderator: Rogier

Plaats reactie
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

vr 9 maart 2018, 09:09

Ik ben van '71 dus het viel mij niet op maar bij mij is het ook zo.

Afbeelding

Data van voor 1-1-1970 worden niet opgeslagen.
Just one of the usual suspects... K.N.U.T

My bike

Sale
B Rorije
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

vr 9 maart 2018, 09:13

Dice Oldskool schreef:Ik ben van '71 dus het viel mij niet op maar bij mij is het ook zo.

Afbeelding

Data van voor 1-1-1970 worden niet opgeslagen.
Is toch vreemd.
Iets om aan te werken voor Teasi
vibemaker
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

vr 9 maart 2018, 09:30

Verrek, bij mij ook :o
Blijkbaar zijn we volgens Teasi te oud om te mountainbiken :((
| Voor mij: Nukeproof Scout 29 | Voor haar: Drossiger Purple Reign | Gewoon, omdat het kan: Project Bamboo | Voor het archief: Dartmoor Primal 29 | Hoe het begon: 'Black-Bluety' |
vibemaker
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

vr 9 maart 2018, 09:33

Overigens, sinds Tahuna de software doet zijn er wel meer 'onzorgvuldigheden'. Eén voorbeeldje: als je de taal op nederlands hebt en je gaat naar systeem dan wordt er melding gemaakt van sekuntia ipv secondes. Niets cruciaals, maar voelt toch een beetje beta.
| Voor mij: Nukeproof Scout 29 | Voor haar: Drossiger Purple Reign | Gewoon, omdat het kan: Project Bamboo | Voor het archief: Dartmoor Primal 29 | Hoe het begon: 'Black-Bluety' |
B Rorije
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

vr 9 maart 2018, 09:41

vibemaker schreef:Overigens, sinds Tahuna de software doet zijn er wel meer 'onzorgvuldigheden'. Eén voorbeeldje: als je de taal op nederlands hebt en je gaat naar systeem dan wordt er melding gemaakt van sekuntia ipv secondes. Niets cruciaals, maar voelt toch een beetje beta.

Ik heb na de laatste update dat de snelheid alleen maar hele km aangeeft dus niet bv 25,3.
En jammer dat Teasi ons te oud vind :lol:
vibemaker
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

vr 9 maart 2018, 10:26

B Rorije schreef:
vibemaker schreef:Overigens, sinds Tahuna de software doet zijn er wel meer 'onzorgvuldigheden'. Eén voorbeeldje: als je de taal op nederlands hebt en je gaat naar systeem dan wordt er melding gemaakt van sekuntia ipv secondes. Niets cruciaals, maar voelt toch een beetje beta.

Ik heb na de laatste update dat de snelheid alleen maar hele km aangeeft dus niet bv 25,3.
En jammer dat Teasi ons te oud vind :lol:
Als je te oud bent voor een Teasi haal je die 25,3 ook niet :bier:
DuReal
Extreme Biker
Extreme Biker

di 3 april 2018, 20:48

Heeft iemand het voor elkaar gekregen om fatsoenlijke kaarten op de Teasi te krijgen? Ik mis met name de hoogtelijnen:

Afbeelding

Dit is exact wat ik wil en mogelijk via MagicMaps maar wordt een erg duur geintje voor alle gebieden waar ik fiets.. Heb zelf eea voor elkaar gekregen door via Mobile Atlas Creator (MOBAC) OSM tiles te exporteren naar MBTiles en die vervolgens in de Teasi te zetten. Werkt aardig alleen is de kwaliteit vervolgens erg laag... Iemand tips?
Plaats reactie