Strava

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Ilpirato
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: ma 6 augustus 2012, 20:31
Mijn mountainbike: Scott Scale 910

Ik gebruik vanaf vorige week ook strava-app voor Android. Werkt perfect. Bij thuiskomst exact op de site. Helaas geen daadwerkelijke wattages. Maar wie weet toch maar binnenkort een garmin aanschaffen.

Echter als ik op alle trajecten zoek bij mij in de buurt, staat mijn route er niet bij. via Explore, segment explore en dan bij de regio waar ik heb gefietst.

De route staat wel op dashboard en onder "activity feed". Hoe kan ik dit wel zichtbaar maken voor iedereen?
Ilpirato
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: ma 6 augustus 2012, 20:31
Mijn mountainbike: Scott Scale 910

Evt kan ik hier ook het gpx bestand toevoegen, maar geen idee hoe dat werkt.....
ThaDoc
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 18:57
Mijn mountainbike: ne rood/witte

Ilpirato schreef:Ik gebruik vanaf vorige week ook strava-app voor Android. Werkt perfect. Bij thuiskomst exact op de site. Helaas geen daadwerkelijke wattages. Maar wie weet toch maar binnenkort een garmin aanschaffen.

Echter als ik op alle trajecten zoek bij mij in de buurt, staat mijn route er niet bij. via Explore, segment explore en dan bij de regio waar ik heb gefietst.

De route staat wel op dashboard en onder "activity feed". Hoe kan ik dit wel zichtbaar maken voor iedereen?
Een segment moet je aanmaken en is een deel van een route. Van een segment wordt automatisch een ranking gemaakt met iedereen die dat stuk route ooit gereden heeft. Wat jij zoekt is: Explore > Activity search.
Je kan vrienden toevoegen, hun ritten komen dan ook automatisch in uw dashboard.
MTB Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 272
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 10:40
Mijn mountainbike: is deutsche grundlichkeit

Iemand bekend met het volgende probleem:
Ik heb dit jaar (Year-To-Date) op 3 fietsen getraind. Strava geeft aan:
fiets 1:1247.6 km
fiets 2: 259.2 km
fiets 3: 1765.2 km
Totaal dus 3272.2 km. Dit aantal km-ers klopt ook wat ik daadwerkelijk gefietst is. Maar in het profiel overzicht geeft Strava aan dat ik dit jaar (Year-to-Date) pas 2554.2 km gefietst heb. Aantal trainingen is 80 dus dat klopt ook. Ik heb dus geen invoering overgeslagen. Vraag me dan toch af waarom het totaal van year-to-date niet klopt en waarom het totaal zo'n dikke 700km lager uit valt?
Nec Temere, Nec Timide
Echte Mannen Eten Geen Honing, Die Kauwen Op Bijen
Wouterf
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 13:43

Hmm volgens mij heb ik ook zo'n verschil, maar ik dacht even dat dat misschien aan mijn tacx/indoor kilometers lag. Heb dat echter niet verder gecontroleerd. Heb je indoor kms gemaakt?
MTB Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 272
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 10:40
Mijn mountainbike: is deutsche grundlichkeit

die zitten er inderdaad ook bij. Zal gaan gaan kijken om hoe veel km-ers dat gaat
Nec Temere, Nec Timide
Echte Mannen Eten Geen Honing, Die Kauwen Op Bijen
MTB Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 272
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 10:40
Mijn mountainbike: is deutsche grundlichkeit

Jip :-q Ik blijk idd zo'n dikke 700 km op de tacx gezeten te hebben. Jammer dat Strava dit niet mee rekent. Geeft toch een vertekend beeld van de totaal training
Nec Temere, Nec Timide
Echte Mannen Eten Geen Honing, Die Kauwen Op Bijen
ThaDoc
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 18:57
Mijn mountainbike: ne rood/witte

MTB Chris schreef:Jip :-q Ik blijk idd zo'n dikke 700 km op de tacx gezeten te hebben. Jammer dat Strava dit niet mee rekent. Geeft toch een vertekend beeld van de totaal training
Manueel activiteit toevoegen en dan de optie "stationairy trainer" aanvinken.
MTB Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 272
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 10:40
Mijn mountainbike: is deutsche grundlichkeit

ThaDoc schreef:Manueel activiteit toevoegen en dan de optie "stationairy trainer" aanvinken.
Ben je niet in de war met Endomondo, want ik zie nergens bij add an activity manuel stationairy trainer staan? Bovendien kun je nergens je hartslagwaarden invoeren.
Ik vind het eigenlijk ook niet zo'n ramp, maar wel jammer dat je year-to-year overzicht nu niet klopt.
Nec Temere, Nec Timide
Echte Mannen Eten Geen Honing, Die Kauwen Op Bijen
ThaDoc
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 18:57
Mijn mountainbike: ne rood/witte

Stationary trainer kan je achteraf instellen via 'actions' > 'edit' > 'Stationary Trainer'
MTB Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 272
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 10:40
Mijn mountainbike: is deutsche grundlichkeit

ThaDoc schreef:Stationary trainer kan je achteraf instellen via 'actions' > 'edit' > 'Stationary Trainer'
Thanks :-q
Nec Temere, Nec Timide
Echte Mannen Eten Geen Honing, Die Kauwen Op Bijen
Ilpirato
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: ma 6 augustus 2012, 20:31
Mijn mountainbike: Scott Scale 910

Werkt Strava ook met een MIO GPS systeem (Mio 305 hc --> mio 300 maar dan met cadans en hartslag). Kan ik bestanden van de mio ook overzetten naar Strava.

Wil misschien een MIO aanschaffen...zijn nl. stuk prijsvriendelijker dan garmin.
klimpetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 5 juni 2010, 14:35
Mijn mountainbike: superlekkere trek 8700 carbon 1993, afmontage met XT opgewaardeerd, magura's SS en fijne axon 100
Contacteer:

apparaatje maakt niet uit. na een registratie buiten, apparaatje aansluiten en je gpx er uit trekken. Die gpx kan je dan bij strava uploaden en voila!
DAMN!
Baldert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 13:45
Mijn mountainbike: 2014 Rose Mr Ride
Contacteer:

ik heb vandaag meerdere rondjes (Noordwijk) gefietst. Volgens Strava is 1 van die rondjes een nieuw PR maar ik weet niet welke. Weet iemand hoe ik kan achterhalen welk rondje dit was?
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Je klikt op de gereden rit, onderaan zie je dan de segmenten staan. De ronde welke je PR is staat erbij als zijnde PR.
Plaats reactie