Arjan1 schreef:
Geloof het of niet, maar er zijn mensen die niet thuis zijn in de computer wereld..
Basecamp gelukt om te downlaoden, maar OpenMTBmap en Mapsourse downloaden lukt niet, die komen alleen op als .exe...

Er zijn meer mensen niet thuis in computers dan er wel in thuis zijn. Maar om dan uitleg met abracadabra te beantwoorden helpt ons assistenten ook niet echt verder. Maar goed, we hebben steeds wat meer info.
Basecamp draait dus? Indien ja, dan kun je verder.
MapsourCe en openmtbmap worden idd als een enkele .exe binnen gehaald. Gewoon die openen, dan wordt het hele zaakje uitgepakt en de installatie gestart.
Maar punt van eerlijke en oprechte kritiek, ik weet best wat van computers en gps-en maar mijn eerste Garmin was een pittige uitdaging. Nou was die wat minder handig dan de huidige modellen (60CSx). Je zou heel veel profijt kunnen hebben bij een cursus (Bever bijvoorbeeld, of Waypoint). Ik wil je niet afbreken, maar iets directere hulp dan via een forum zou je erg veel baat bij kunnen hebben. Niet dat we je hier niet willen helpen, maar denk dat het veel tijd in beslag gaat nemen zo.