MTB en Geocaching

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Tismilucas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
Contacteer:

(op het gevaar af dat dit toch meer voor de lounge is...)

Afgelopen weekend een MTB-multi-traditional-tour gemaakt in de grensstreek Sittard-Gangelt-Tevern-Schinveld. Dik 50 km's met hier en daar een korte uitstap op het parcours van Schinveld. Toch een 14 oppikkers afgewerkt.
Eea met de 60 csx. Wat me eigenlijk nu pas opvalt is het verschil in oplossend vermogen en helderheid van het beeldscherm tov de Etrex legend. Maar dat terzijde. Vraag: zijn er meer onder ons die de combinatie van mtb-tour met geocachen in de praktijk brengen en een leuke route kunnen aanraden?
Een MTB schijt niet op een bospad
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Ja heb ik wel eens gedaan, maar niet in Nederland. Het is vaak leuk om wandelroutes te volgen met de fiets. Zo kom je onverwacht ok eens op singletrack en je hebt nog een doel ook
EA'75
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: di 23 september 2008, 11:46
Mijn mountainbike: Focus Northern Lite
Contacteer:

Ik ben nog niet zo lang aan het geocachen, maar zo af en toe pak ik er een paar mee, langs de routes die ik fiets. Wellicht ontdek ik zo nog eens leuke doorsteekjes, die ik nu verhard moet afleggen.
In het hoge noorden zijn onverharde singletracks zo zeldzaam als pure diamanten ;)
Biking for OpenStreetMap and OpenMtbMap
zzzzzzzzzzzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: di 17 april 2007, 13:38
Mijn mountainbike: Trek 8500 ('08)

Ik heb een poos geleden wel eens gezocht naar specifieke MTB geocaches, maar toen niets gevonden helaas.

Dus als iemand hier iets leuks weet, vooral posten!
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Heb het één keer gedaan en de cache lag er gewoon niet.

Daarna nooit meer.
Plaats reactie