Colorado 300

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

voor als de hype rond de Edge 705 voorbij is komt hier alweer de volgende. Voor iedereen die Duits kan lezen en op een bike of fiets de GPS gebruikt : vooral lezen ! :D
http://www.mtb-news.de/forum/showthread.php?t=321483
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Hmm ja, zag m al op de site. Wat een lelijk ding trouwens.
En erg zonde dat ze de bediening bovenin het apparaat hebben gemaakt.
Goed aan de prijs, zou dan alsnog gaan voor de 60csx.

Volgende ?
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Ik heb op de Garmin site de handleiding snel eens doorgelezen, maar zie op voorhand nog geen echte meerwaarde om hem direct in te ruilen vor 60Csx.

Groter scherm en temperatuur (laatste mis ik wel op de 60Csx) zijn wel grote voordelen. Nadeel is de kortere levensduur van de batterijen, hoewel de comparisons aangeven van 16 uur voor een GPSmap 60CSx en 15 uur voor de nieuwe Colorado ook niet echt schrikbarend is. WIFI functionaliteit zit ik niet echt op te wachten. Ik weet ook niet of de 3d look van kaarten echt meerwaarde heeft tijdens het mtb'en. Ik heb over het algemeen wel vorldoende aan de huidige display met hoogtelijnen.

Wel leuk apparaat lijkt me. Zou er wel over twijfelen wanneer ik een nieuw apparaat zou aanschaffen.
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

eiri schreef: Nadeel is de kortere levensduur van de batterijen, hoewel de comparisons aangeven van 16 uur voor een GPSmap 60CSx en 15 uur voor de nieuwe Colorado ook niet echt schrikbarend is.
Als je de aangegeven review leest is het dus nog korter :~

Nach knapp 2h hatte sich das Gerät bereits mit "Batterien schwach" gemeldet - nach insgesamt rund 6h war dann Ende.

Het probleem is bekent bij Garmin en men werkt er dus aan.

Garmin hatte mir das Problem vorab mitgeteilt. Man weiß, dass es hier ein Problem gibt und versucht das mit verbesserter Software in den Griff zu bekommen.

Maar tot die tijd dus reservebatterijen meenemen.
Plaats reactie