Strav, Runtastic Moutainbike Pro of toch doorsparen?

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
PatjeOost
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 januari 2018, 22:56

Hallo,

Sinds enige tijd ben ik wat actiever met mijn mtb. en verwacht binnenkort ook regelmatig naar bv de Ardennen te gaan om eens wat anders te fietsen dan hier het bekende rondje. Op dit moment log ik alles via Strava, wat ik daar niet kan zien is hoe lang bv een klim duurt en wat ik eventueel kan verwachten. Volgens mij gaat dit via Runtastic MTB Pro wel. Geen idee of dit mogelijk is met bv een echte fietscomputer.
Daarnaast verwacht ik in de toekomst ook gpx bestanden te willen gebruiken, volgens mij lukt dit ook niet met Strava?
Nu heeft Strava weer segmenten, welke ik dan weer handig vind, puur voor mezelf!

Waarschijnlijk staat er op het forum al van alles gemeld, maar kreeg het verschil allemaal niet echt gevonden.
Ik wil dus segmenten kunnen vergelijken, route in kunnen laden, en kunnen zien wat me soms te wachten staat.
Wat is jullie mening/advies?
Mvg,
Patje
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Ik heb een Garmin edge 25, zodat ik niet altijd mijn telefoon hoef te gebruiken om een rit te loggen. Ik heb dan een Garmin connect alle details met hartslag, cadans, snelheid, hoogte etc. En Garmin connect lusjes alles automatisch naar Strava (niet pro) en daar doe ik de social stuff en segmenten
Plaats reactie