kabel om GoPro met power bank waterdicht te houden

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

Vandaag arriveerde mijn X~PWR-H5 kabeltje, dat dient om de gopro te verbinden met een power bank zodat je meer dan de batterijduur kunt rijden. Ik heb een 10000Mah powerbank waar ik hem aan ga koppelen. De ongeveer anderhalf uur batterij leeftijd van de gopro is soms wat kort. In Nederland (trouwens heel Europa) kon ik geen verkooppunten vinden, daarom besteld in de VS, via Amazon. Ik had het binnen een week in huis. Nu nog even monteren en klaar. Hier staat een video (niet van mij) over de montage er van: https://www.youtube.com/watch?v=g-RQBLLsxyQ
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mooi kabeltje. :-q
Mijn ouderwetse Hero2 heeft verwisselbare accus. Reuze handig, kan je ook extern laden.
Die 's zomers trouwens een hele dag meegaan...

Maar ik heb geen beeldschermpje, dus mikken is lastig. :-{
Geen 4k en geen wifi.
Het is ook altijd wat...

Oh ja, zo'n berichtje schept natuurlijk verplichtingen, dus we kijken uit naar de filmpjes :-D
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

beetje onnodige gimmick , ik heb gewoon een setje accu's erbij , weegt zeker lichter dan een powerbank en geen geklooi met kabels e.d .

maar goed :bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Maar bij sommige Gopros zijn de accus niet meer te wisselen. Nadeel volgens mij, maar als het met zo'n kabeltje is op te lossen, dan is het nog te overzien.
Maak trouwens nog maar zelden filmpjes, ik vind het monteren achteraf te veel werk.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1740
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

Cool!

Ik heb ooit een lange timelapse video moeten maken in een vieze vochtige ruimte. Dat ging prima met de GoPro aan de stroom, maar ik had dat toch liever met een iets beter afsluitend kabeltje gedaan.
Het is hier geen ponykamp!
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

ik heb gewoon een setje accu's erbij
Heb ik ook gedaan. Maar ik vond het onprettig om dan in de gaten te moeten houden wanneer je moet verwisselen of dat je net op een leuk moment moet stoppen. Laatst in Frankrijk had ik niet in de gaten dat de batterij leeg was, waardoor een mooi stuk van de afdaling er niet op staat. Met zo'n powerbank hoef je nergens op te letten en met dat kabeltje hoef je je ook over regen geen zorgen te maken (ik heb een GoPro hero5 black.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Bij mijn Hero2 gebruik(te) ik meestal de skeleton behuizing, de gatenkaas.
Dat is sowieso geen optie in de nattigheid.
Maar wie wil er nou een regenachtig filmpje zien met telkens spetters op de lens?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie