Edge 705 memory full

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Crapton
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2944
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 12:59
Mijn mountainbike: Scrött2Lexon, Scrött 650b

Ik heb een Garmin Edge 705 die sinds enige tijd "memory full" aangeeft tijdens de rit. Dit komt min of meer random op.

Het geheugen en het geheugenkaartje hebben elk nog 400-500 MB vrij. Dus unit heeft altijd vlekkeloos gewerkt, en ik heb geen firmware update gedaan of iets aan de settings aangepast. Ook geen andere kaart oid. Er staan niet teveel gpx < 10 en tcx <50 files op.

Via Google en op dit forum gezocht en dit schijnt wel eens vaker voor te komen, alleen de oplossing is nogal vaag. Factory reset en reformat schijnt niet te helpen?

Wie heeft een suggestie?
Haastige spoed is best goed...
Da bikez: Scrött2Lexon & Scrött 650b
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

https://technet.microsoft.com/en-us/lib ... 37756.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
als je windows gebruikt.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Heb je veel tracks actief staan? Ik krijg deze melding als ik meerdere gpx bestanden op 'toon op kaart' heb staan.
scheurneus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: za 29 september 2012, 09:18
Contacteer:

Memory full betekent meestal dat er 100 locaties inzitten die je dient te wissen.

Hier staat een procedure: http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?f=35&t=686" onclick="window.open(this.href);return false; en dan methode 1 (bestanden uit Edge verwijderen)
Marco :)

(gps vragen via forum en niet via pb s.v.p.)
Plaats reactie