Elemnt mini

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Roof
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 1 augustus 2017, 23:31

Heeft iemand al ervaring met de Element mini?
Kun je ook je strava kommen live zien?
verzetje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: di 30 maart 2010, 10:19

Die is nog maar juist uit....
noll
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 10 november 2016, 17:44

als ik op internet moet geloven kun je geen live strava segmenten zien.
ik heb hier nog geen ervaring mee. wil eerst mijn garmin edge 25 verkopen. en dan wil ik de mini gaan aanschaffen.
Roof
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 1 augustus 2017, 23:31

Geen strava live vind ik nadeel
noll
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 10 november 2016, 17:44

Ik heb de elemnt mini aangeschaft . Ik
Vind het heel prettig dat me snelheden nu kloppen ten opzichte van de Garmin edge. En vind dat alles heel
Soepel gaat super fijn dat je zelf pagina's kan instellen.. ik moet alleen nog uitzoeken hoe het zit met strava .want op me elemnt heb ik 23,8 gemiddeld en op strava 21,5. En ik denk dat strava mijn pauzes niet heeft meegeteld waardoor me gemiddelde langzamer is . Heb er ook 10min langer overgedaan Vlgns strava dan de echt gereden tijd. Altijd vervelend telefoontjes tussendoor krijgen .
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8732
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

noll schreef:Ik heb de elemnt mini aangeschaft . Ik
Vind het heel prettig dat me snelheden nu kloppen ten opzichte van de Garmin edge. En vind dat alles heel
Soepel gaat super fijn dat je zelf pagina's kan instellen.. ik moet alleen nog uitzoeken hoe het zit met strava .want op me elemnt heb ik 23,8 gemiddeld en op strava 21,5. En ik denk dat strava mijn pauzes niet heeft meegeteld waardoor me gemiddelde langzamer is . Heb er ook 10min langer overgedaan Vlgns strava dan de echt gereden tijd. Altijd vervelend telefoontjes tussendoor krijgen .
Dan telt Strava dus de werkelijke tijd. Pauzes horen nu eenmaal doorgeteld te worden.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Plaats reactie