GPS / navigatie > de beste voor in het bos

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
wilcoelskamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: di 22 maart 2011, 21:44
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy v4 MY22

Dank je! Nee het is een best apparaat op je stuurpen. OEM fietssteun is wel een mooie, maar hoor nog wel eens dat ze daar van los komen. Kijken of ik een losse battery cover kan krijgen en daarop een Garmin male mount kan monteren om hem zo in een Edge fietssteun te krijgen.

Voor de rest kan ik er nog weinig over zeggen. Maar ben wel op zoek naar goede OSM kaarten. Heb nu openmtbmap en opentopomap-garmin.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik denk niet dat de Edge fietssteun bedoeld is voor het gewicht vd 64.
Ik zou de originele steun gebruiken en een polsriempje om je stuur als back-up.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

mijn duit voor het zakje: GPSmap vanwege de bekende argumenten: verwisselbare AA batterijen (geen lege accu op onbekend terrein), groot scherm en grote antenne.
Kaarten: OSM of een variant daarvan bijv. Nops Reit- und Wanderkarte of een betaalde kaart van Garmin Topo. Die schijn je ook elders te kunnen vinden zonder dat je er voor hoeft te betalen, maar dat moet je zelf uitzoeken anders worden we op de vingers getikt door de moderateur van dit forum.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Nops ReitWander vind ik heel fijn omdat die de fiets-, ruiter- en wandelpaden goed laat zien.
Tevens hoogtelijnen toegevoegd.
Erg fijne gratis kaart in de Alpen.
Maar niet routeerbaar, dus voor iedereen die wonderen verwacht valt 'ie een beetje tegen ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie