Tomtom sporthorloge

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
scirocco92
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 05:46

Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar een sporthorloge welke ik kan gebruiken voor zowel fietsen als hardlopen. Nou is mijn keuze gevallen op de Tomtom horloges, met ingebouwde hartslagmeter, met of zonder MP3.
Hiervoor wil ik mijn vouchers van het fietsplan gebruiken. Alleen heb ik nog niet een winkel gevonden die Tomtom verkoopt, buiten futurumshop en Coolbleu, maar die zeggen die vouchers niet te willen verzilveren.
Mijn vraag, weet iemand een fietsenwinkel die Tomtom verkoopt, bij voorkeur in de buurt van Deurne, maar verder weg is ook geen probleem, lang leve vrij reizen met OV.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Je hebt per se een fietsenwinkel nodig, vanwege die vouchers ?

Misschien kan Jarno Bakker in Liessel wel Tomtom bestellen.?.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
scirocco92
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 05:46

ThaSingleTrackMastah schreef:Je hebt per se een fietsenwinkel nodig, vanwege die vouchers ?

Misschien kan Jarno Bakker in Liessel wel Tomtom bestellen.?.

Ik heb zojuist gebeld, maar die doet helemaal niks met TomTom, geeft me ook weinig kans, omdr TomTom meer focust op hardlopen dan op fietsen, in de fietsen branche is het echt Garmin die actief is.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Misschien ken he nog iemand met ing rentepunten. In de ing shop zijn ze ook te koop.
scirocco92
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 05:46

Peter243 schreef:Misschien ken he nog iemand met ing rentepunten. In de ing shop zijn ze ook te koop.
Ja mezelf, maar heb niet genoeg punten. En dan moet er nog bijna €200,- bij, blijf ik met t zelfde probleem zitten.
Maar we gaan door met zoeken, had Tomtom geprobeerd te bellen, maar was een te lange wachttijd
Gebruikersavatar
SenV2312
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: wo 6 januari 2010, 12:04
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta X2 & Bionicon Edison 2009
Contacteer:

Volgens mij heb ik ooit tomtom gezien bij mantel in Arnhem. Weet alleen niet of die ook een voucher verzilveren. Bel ze eens.
scirocco92
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 05:46

SenV2312 schreef:Volgens mij heb ik ooit tomtom gezien bij mantel in Arnhem. Weet alleen niet of die ook een voucher verzilveren. Bel ze eens.
Mantel had ze inderdaad, maar nu niks meer, kan daar mn bonnen wel kwijt, maar ook alleen Gamin ;) thnx voor de tip iig
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

En de Garmins kunnen je echt niet bekoren ?

Als geen enkele fietsenmaker Tomtom kan/wil leveren moet je toch iets met je bonnen.?.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
scirocco92
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 05:46

ThaSingleTrackMastah schreef:En de Garmins kunnen je echt niet bekoren ?

Als geen enkele fietsenmaker Tomtom kan/wil leveren moet je toch iets met je bonnen.?.
Jawel hoor, ga morgen toch maar een Garmin halen, zijn tenslotte wel de betere sporthorloges.
Waarom ik n Tomtom zou willen is vanwege de muziek functie. Helaas heeft Garmin dat niet, maar dan blijven we de telefoon gewoon meeslepen. En die is via het horloge wel weer bedienbaar. Mijn oog is overigens gevallen op de Garmin vivoactive hr, bij Mantel ;)
scirocco92
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 05:46

Heb de garmin vivoactive HR gekocht.
Vind het een erg net horloge. Ben uiteindelijk erg tevreden met wat im heb. En die muziek, die maak ik zelf wel. Neem toch meestal mn telefoon wel mee, zeker als ik ga fietsen.
Iedereen bedankt voor jullie reacties, topic mag op slot
Plaats reactie