Garmin etrex 30+OpenMTBMap; kleuren kaart aanpassen

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bk600
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 15 juli 2012, 16:43
Mijn mountainbike: is een BMC

Mijn etrex is geladen met de Openmtbmap en diverse tracks. Alles werkt maar ik heb moeite om tijdens het fietsen het display af te lezen. Het gaat er dan met name om dat het contrast tussen de track en de kaart niet groot is. Ik heb de etrex op de stuurpen gemonteerd.
Ik zoek naar de functie dat de kaart lichter wordt weergegeven, bijvoorbeeld 60% zodat de track automatisch beter zichtbaar is. Vergelijkbaar met een achtergrondfoto van een reclame en de tekst die dan duidelijk leesbaar is.
Geen idee of wat ik wil kan maar jullie hebben daar een beter beeld bij.

Edit; zoekfunctie gaf bij mij geen resultaat
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Eerste vraag is misschien een open deur, maar de track is wel vet roze (dus geselcteerd) ?

Verder is er al een topic over het verminderen van kleurtjes in de kaart misschien heb je daar iets aan.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 7&t=128757" onclick="window.open(this.href);return false;
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bk600
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 15 juli 2012, 16:43
Mijn mountainbike: is een BMC

Het is nu frisgroen en daar waar ik gereden heb (spoor) is rood. Uit je antwoord maak ik op dat ik daarmee de track niet geselecteerd heb. Ik ga er vanavond weer mee stoeien.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

2x de menu knop
dan waarheen/where to
dan trackmanager / sporenbeheer
daar de track kiezen en go / gaan
Dan komt de track ver roze in beeld.

Staat in de handleiding.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie