GPS route in Nederland

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een GPS 60C. Maar nu wil ik hem morgen uit gaan proberen op een andere plaats dan waar ik altijd kom. Wie heeft er voor mij suggesties en waar kan ik dan deze track vinden. De afstand moet wel meer dan 60 km zijn en hoogtemeters maakt mij niet uit.
DL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00

neem een abonnement op O2 Bikers en als een daar beschreven route je aanspreekt kun je 'm op de website - http://www.bikers.be/index_nl.html - onder "gps" downloaden.
Jeannette
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cube Stereo One22 HPC Ex
Contacteer:

Surf naar www.gpstracks.nl Naast allerlei andere routes zijn hier ook diverse MTBroutes te downloaden. Het gaat hier om vaste routes en om eerder gereden veldtoertochten!
Werkt prima! Op de site kun je ook lezen hoe je de routes naarje GPS moet uploaden.
Om routes goed te kunnen bekijken (op je computer )moet je proberen om in het bezit te komen van digitale topografische kaarten (schaal 1:25.000). Zoek maar eens op kabouterbond bij Emule! Je kunt op dee kaarten ook mooi bekijken (achteraf) wat je greden hebt!
Suc6!

Jeannette
Voor een overzicht van alle Nederlandse Mountainbikeroutes: www.mtbroutes.nl
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Mijn eerste rit is nu gereden met mijn GPS. :-D Ik heb gisteren gekozen voor de 70 km rit van de mergelheuvelland te rijden. :o Het ging helemaal perfect slechts 1 maal verkeerd gereden maar dit was na 20 meter weer goed te maken voor een klein pad te nemen. :-q Ik had slechts een probleem: :-{ watertekort mijn beide bidons waren leeg en in de verste verte niemand of iets te bekennen :-{ . De laatste 15 km waren dan ook loodzwaar. Ik begon te hoesten en werd duizelig. Ik had geen andere keuze dan door te gaan, heb dit dan ook gedaan maar nadat ik terug was bij de auto kon ik pas logisch nadenken. "Wat een idioot het had ook anders af kunnen lopen." Het weer speelden natuurlijk ook wel parten mee (het was gewoon niet om te harden 8) 8) 8) ), maar de volgende keer gewoon mijn camelback mee. :wink:
datadutch
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 5 januari 2004, 15:08

m-joosen schreef:maar de volgende keer gewoon mijn camelback mee. :wink:
Of een setje landmarks in je GPS downloaden.. Van alle MacDonald's bijvoorbeeld.. :-)
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

m-joosen schreef:... Ik had slechts een probleem: :-{ watertekort mijn beide bidons waren leeg...de volgende keer gewoon mijn camelback mee. :wink:
Ja, welke #$%^&! laat er nou z'n camelbak thuis wanneer 'ie 70km gaat biken :~
Verder een wel een zinnige bijdrage :wink: , zit zelf al een tijdje te denken aan zo'n ding op m'n stuur.
De vaste routes vind ik vaak onder de maat. Dit bied nieuwe mogelijkheden om de mooiste stukjes terug te vinden en uit te wisselen. :-q
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Geplaatst: wo 11 augustus 2004, 18:33 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zelf de Lobo besteld. Als ik hem binnen heb zal ik mijn bevindingen posten. Btw probeer via een groothandel scheelt toch weer snel tien euro.


Wel te laat maar zulke dingen gebeuren maar een keer in je leven. :oops: :oops: :oops:
Ome Haak
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 13 augustus 2004, 22:41
Mijn mountainbike: Giant xtc 960 nrs modified

Of kijk op www.ebay.de en dan de kleuren versie (60cs)
Scheelt echt aanzienlijk
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

:~ :~ :~
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Maakte uit je verhaal op dat je er al 1 had...
www.bikediscount.de is ook niet al te duur met camelbaks.
Nu weer terug met de gps.
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Ik heb er een bij Spac sport besteld, maar mijn tussenpersoon (die hem met een flinke korting kon kopen :-q :-q :-q ) is pas na dit weekend terug van een korte vakantie :cry: . Nog even afwachten dus. En dan wordt ook de hitte geen probleem meer. 8) 8) 8)
Plaats reactie