Kleur van spoor wijzigen Etrex touch 35

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29957
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Montferbiker schreef:Ik denk inderdaad dat dit een ander probleem is. Jij bedoelt dat je een koerswijzer aan hebt staan om te zien welke kant je op moet? Als dit trouwens al zo is, werkt dit denk ik toch alleen bij routes? Niet bij tracks? Het zou eigenlijk handig zijn dat Garmin richtingpijltjes in de track aan zou geven....dat helpt bij kruisingen. M'n bryton doet dit wel, een oranje lijn met kleine zwarte pijltjes erin. Super handig! Wat betreft mijn probleem, ik had "zet vast op weg" aan staan, ik las ergens dat je dit beter uit kunt zetten...vooral offroad. Hierdoor kon het ding ook wel eens uitvallen. Verder stonden meerdere kaarten open (ik had er toch echt maar 1 ingesteld) dus dat kan ook nog een probleem zijn. Ik las over een harde reset, maar daar zit ik niet zo op te wachten, weer alles helemaal opnieuw instellen....
Altijd maar 1 routeerbare kaart tegelijk aanzetten !
Na wisselen van de ene routeerbare kaart naar de andere ook ff de gps uit en weer aan, om zeker te weten dat er niets in het geheugen blijft hangen.
Vast op de weg is iets wat je eigenlijk nooit nodig hebt.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Daarom....heb het nu goed staan en alleen de openfietsmap beneluxDld aan....volgende rit eens kijken wat ie doet :-)
Pathologisch Mountainbiker
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3247
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

De oplossing voor t verkeerd rijden is dus gewoon niet verkeerd rijden :p
Ook een goeie, heb zelf dld er niet in, en kom daar van de zomer wel.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Plaats reactie