Zelf gedownloade kaarten plaatsen op Bryton Rider 60

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Ik heb een Bryton Rider 60 en wil graag een open mtb kaart downloaden en plaatsen op dit apparaat. Wie weet of dit kan en zo ja, hoe????
Als ik de Rider aansluit aan de laptop kun je deze vervolgens openen, net als een usb stick. Dan zie je 1000 mappen met codes en namen waar ik niet aan durf te komen. Ik zou dus niet weten in welk submapje zo'n kaart zou moeten plaatsen. Kan iemand stap voor stap vertellen hoe dit moet, als het dus uberhaupt al kan..?? Dank!!!
Pathologisch Mountainbiker
scheurneus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: za 29 september 2012, 09:18
Contacteer:

Nee, kan niet. De kaart die erop staat is al een vorm van OSM, maar is in een apart formaat. Zelfde (of bijna zelfde) formaat wordt ook door Teasi en Mio gebruikt en bij geen van alle kun je de kaart vervangen door een andere.
Marco :)

(gps vragen via forum en niet via pb s.v.p.)
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Hmmmzzzz...... :-{ Klote apparatuur!! :winkie:
Ik krijg vaak de melding "van route af"....vooral off road, zou ik beter tracks kunnen downloaden dan routes? Die keuze kun je geloof ik maken op gpsies bijvoorbeeld toch?
Pathologisch Mountainbiker
scheurneus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: za 29 september 2012, 09:18
Contacteer:

Nee, dit ie gewoon gps ontvangst of paden die net ff anders in de kaart staan dan dat je ze rijd. Normaal gps gedrag, zul je met een Garmin Edge ook hebben.

Je kunt tracks proberen, maar meldingen uitzetten of herberekenen bij foutrijden en soms de gps plaatsing verbeteren.
Marco :)

(gps vragen via forum en niet via pb s.v.p.)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Als je al een kaart in je Bryton hebt kan je 'm wel zelf updaten (voor zover ik kan zien gratis):
http://corp.brytonsport.com/products/su ... ad?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder tracks gebruiken, geen routes.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Update laatst gedaan maar die kaart was nog ouder dan die op mijn apparaat dus Bryton is lekker up to date!!! :-{ :winkie:
Pathologisch Mountainbiker
Plaats reactie