Garmin Edge 1000 of Garmin Edge Explore 1000

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Hahaha echt?? :winkie: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ga ... 94014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pathologisch Mountainbiker
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Montferbiker schreef:Hahaha echt?? :winkie: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ga ... 94014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede keuze, mooie prijs :-q
Veel plezier ermee !
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Maar ik dacht eigenlijk dat jij er ook in het bezit van was....maar je kunt me dus niet vertellen wat de ervaringen zijn... Of heb je een Etrex30?
Pathologisch Mountainbiker
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Net besteld :D heel benieuwd! Heb internet rondgestruind en heb ook mooi een adapter gevonden die op de kwartslag draaisteun past, zoals die van de Edge :-q
Zo kan ik 'm ook nog eens op de frontmount van m'n crosser of racefiets monteren....
Erg bedankt voor de info!! Top!
Pathologisch Mountainbiker
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 november 2007, 00:38

Montferbiker schreef:Net besteld :D heel benieuwd! Heb internet rondgestruind en heb ook mooi een adapter gevonden die op de kwartslag draaisteun past, zoals die van de Edge :-q
Zo kan ik 'm ook nog eens op de frontmount van m'n crosser of racefiets monteren....
Erg bedankt voor de info!! Top!
Waar heb je die adapter ergens gevonden?
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B017G545 ... UTF8&psc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Pathologisch Mountainbiker
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Maar wat ik nu lees is weer een beetje jammer; die adapter heeft 4 uitsteekseltjes ipv 2 zoals de edge....dit betekent waarschijnlijk dat je er even 2 uitsteekseltjes af moet vijlen of zagen om hem passend te maken voor de stuurhouder. Ben weer iets te enthousiast geweest met posten :winkie: Excusez moi!
Pathologisch Mountainbiker
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Frontmount kom je nog wel van terug op de mtb.
Als je echte avonturen gaat beleven...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Nee op de mtb gaat ie ook niet op de frontmount :-)
Pathologisch Mountainbiker
Cube-Elite
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4285
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 Tuned, Cannondale Scapel 4HT - Tuned

ThaSingleTrackMastah schreef:Frontmount kom je nog wel van terug op de mtb.
Als je echte avonturen gaat beleven...
Ik vind dat ook een soort eng en hij zit wel heel ver weg dan.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Op de stuurpen zit 'ie het beste.
Op de racefiets zijn de gevaren niet zo groot, maar het gewicht van een outdoor toestel is wel iets hoger dan dat van een Edge. Ik vraag me af of de frontmount dit aan kan.

Altijd een lanyard gebruiken om de gps aan je stuur vast te maken, alle mounts gaan een keer los.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

De Touch is binnen! :-D
Heb hem zo goed als helemaal ingesteld wat betreft de profielen enzo...Kaarten op sd gezet en deze ingesteld op de Touch. Mooi ding! Al had ik het scherm iets mooier en scherper verwacht....klein minpuntje dus, maar als dat alles is! Ook de steun is binnen en hij zit best stevig in de frontmount! Op de gewone kwartslagsteun die op de stuurpen zit, zit hij vrij los dus denk dat ik hem op m'n mtb wel op de bijgeleverde steun zet. Ik moet wel ff wennen aan het wat lompere formaat. Staat ook iets minder strak dan een Edge maar het gaat vooral om de functionaliteit he :-q
Pathologisch Mountainbiker
Plaats reactie