Waterdichte hoes Garmin Edge1000

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
nick299
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 9 augustus 2015, 18:26

Zoals de topic tital al verklapt, ik ben opzoek naar een water/zand dichte hoes voor de garmin edge 1000.

Heb de rubberen siliconen case al, maar er komt me met mtben veel teveel zand overal tussen te zitten.

Weet iemand, het liefst een nederlandse site waar dit tekoop is?

gr

Nick
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Dat komt er bij mij ook tussen te zitten, hoes eraf en alles afspoelen, de edge is waterdicht toch!
nick299
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 9 augustus 2015, 18:26

RRon schreef:Dat komt er bij mij ook tussen te zitten, hoes eraf en alles afspoelen, de edge is waterdicht toch!
Ja ik snap je punt, alleen bij een fietsmaat van me werken de onderste 2 toetsen niet meer wat wsch toch door het zand komt. dit wil ik graag voor zijn.
erikie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 6 juni 2010, 18:39

Ja dat heb ik ook 2 x gehad opgestuurd naar garmin 2 x vervangen geen probleem bij garmin maar heb nu maar een garmin 520 gekocht omdat de garantie afliep maar is wel ff wenen zonder touchscreen ( toch beter met vind ik) maar goed gebruikte de navigatie toch nooit meer . Bij de 520 kan geen zand meer of net als bij mij water tussen de knoppen komen !!!!!!!!
Laatst gewijzigd door erikie op zo 10 januari 2016, 17:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3875
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Marsh Guard tussen je vork monteren, scheelt al een hoop rommel. (ook in je gezicht) http://marshguard.com" onclick="window.open(this.href);return false;
En mocht je nog geen fatsoenlijke houder hebben. https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/accesso ... 51-40.html" onclick="window.open(this.href);return false; Dan is dat ding ook meer buiten de baan van rondvliegend modder/zand.
◼︎ Go round the outside.
Plaats reactie