Garmin 520 of polar v650?

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Duinbiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 9 januari 2009, 12:31
Mijn mountainbike: Specialized 29er

Ik zit te twijfelen tussen de garmin 520 of de polar v650. Beide producten spreken mij aan. Met de garmin 520 is het volgens mij mogelijk om een route in te laden en na te rijden. Daarnaast lijkt mij de strava optie ook een meerwaarde, als je hieraan waarde hecht.

De optie navigeren met de polar zou moeten kunnen ( middels update), maar ik heb hierover nog geen enkele (goede) review kunnen vinden. Wellicht kan iemand met een polar v650 hierover een review schrijven :-q !

Andere tips of suggesties zijn welkom.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

De ervaring die ik tot nu toe heb met beide merken (maar das niet met de Edge520 en de v650) is dat Polar beter scoort op het gebied van fitness en Garmin beter scoort op het gebied van navigatie (logisch eigenlijk).
Tenzij Polar een heel nieuw konijn uit de hoed tovert zal dat ook voor deze twee gelden.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Bij de Garmin 520 zit zowel een gps als een glonass ontvanger. Dit zorgt voor beter, preciezer en een sneller ontvangst. De Polar heeft alleen een gps antenne.
Plaats reactie