Garmin Edge Touring (Plus)

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
rrjobse
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 27 augustus 2013, 15:34
Mijn mountainbike: Specialized Crave Expert 2014

Zie http://www.garmin.com/nl/garmin-introdu ... navigatie/

Garmin Edge Touring: https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/prod134596.html
Garmin Edge Touring Plus: https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/prod143677.html

Ik ben een beginner en ben op zoek naar iets dergelijks. Is dit specifiek voor de Touring (Plus) , of kan de Garmin Edge 810 dit ook?
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Producten zijn nieuw en nog niet op de markt verkrijgbaar.
Je zult dus weinig feedback krijgen.
Touring is een uitgeklede edge 810.
Veel functies ontbreken op de touring
De plus heeft wat meer maar niet alles wat de edge wel heeft.

Als je vraagt "Is dit specifiek voor de Touring (Plus) ".
Wat bedoel jij dan met "dit"?
rrjobse
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 27 augustus 2013, 15:34
Mijn mountainbike: Specialized Crave Expert 2014

Met "dit" bedoel ik:

"GPS navigatie ontworpen voor toerfietsers, forenzen, mountainbikers en fietsers die navigatie op hun stuur willen hebben. Edge Touring en Edge Touring Plus werken net zoals GPS navigatie in een auto, maar dan met fietsspecifieke opties en voorgeladen met kaarten en POI’s om de fietser te helpen de weg te vinden. Beide modellen worden geleverd met op de weg en off-road navigatie en kunnen suggesties geven voor een rondje fietsen gebaseerd op een ingegeven afstand."

Ik begreep dat de 810 dit niet zou kunnen. Er zijn wel wat hands-on ervaringen op internet te vinden, en daarin wat reactie van mensen die dit graag in de 810 terug zouden vinden, via een firmware update.
Beemer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1589