Wie kan mij helpen?
Vandaag voor het eerst eens de Surprise Me functie uitgeprobeerd, nu kom ik er achter dat er geen Map of kaart meer op de Mio zit. Ik sla mijn ritgegevens op met Mioshare en heb de laatste updates laten uitvoeren. Ik heb het idee dat na de laatste update de gegevens/Kaarten zijn verdwenen. Ook navigeren naar een andere locatie is niet meer mogelijk.
Op mijn computer staat volgens mij een Mio map met bijna 4 GB aan geheugen(kaarten en mappen). Kan ik die weer overzetten op de Mio,en hoe doe ik dat verandwoord?.
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat de stappen zijn om zo ver te komen.
De gebruiksaanwijzing is er niet helemaal duidelijk over.
Bij voorbaat dank,
Edwin vd Elsaker
Kaarten en mappen verdwenen uit mijn Mio 315
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 278
- Lid geworden op: di 16 februari 2010, 17:19
Laatst gewijzigd door Titanbiker op wo 20 mei 2015, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Luc151
- Pro Biker
- Berichten: 1045
- Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
- Mijn mountainbike: onbelangrijk
Ik heb ook een mio 315, maar dit heb ik nog niet gehad. Kan je er dan ook niet verder mee helpen. De helpdesk van mio bellen, mijn ervaring daarmee is je krijgt gewoon iemand aan de lijn die je wel kan helpen, zonder lange wachttijden.
Laat even weten hoe het is afgelopen.
Laat even weten hoe het is afgelopen.
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 278
- Lid geworden op: di 16 februari 2010, 17:19
Via de helpdesk van Mio een stappenplan gekregen, de tweede poging ging goed en alles staat weer terug op de Mio .
Wel even mee bezig geweest(3uur,waarvan 20 min in de wacht...) het was mijn vrije dag dat dan weer wel
Iemand met meer computerkennis doet het waarschijnlijk wel wat sneller
Grt Edwin
Wel even mee bezig geweest(3uur,waarvan 20 min in de wacht...) het was mijn vrije dag dat dan weer wel
Iemand met meer computerkennis doet het waarschijnlijk wel wat sneller
Grt Edwin
-
- All rounder
- Berichten: 147
- Lid geworden op: ma 9 maart 2015, 16:18
- Mijn mountainbike: Trek ProCaliber 6 / Giant Trance X 29
Ik heb dit recentelijk ook gehad; kwam door een slechte update. Ook ik kreeg het stappenplan; waarschijnlijk dezelfde. Helaas werkte dit niet (ook niet na 5x), dus heb ik 'm voor reparatie onder garantie op moeten sturen. Inmiddels gelukkig weer terug.