Bryton Rider 50

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Gebruikersavatar
M@ttie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 10 juli 2010, 21:56
Mijn mountainbike: Ghost Lector 5.9

Ik kwam ze ook alleen voor de 60 tegen, als naar de Eshop gaat van bryton dan staat er bij alleen een activatie sleutel van Benelux wel OSM maar bij de SDkaart versie niet!! Dat zou dus betekenen dat ik eerst een SDkaart moet kopen a 70 euro en dan nog een Sleutel voor 30 euro.
Zal zo ook is even kijken op singletrackworld.
Bedankt voor je reactie scheurneus!! :-q
Gebruikersavatar
Gertjanw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 890
Lid geworden op: vr 2 september 2011, 18:35

Ik ga het van de week proberen om de kaarten te updaten. Ik zit erover na te denken om heel europa te doen, maar wil niet dat de bryton zo langzaam wordt. Een ander probleem lijkt mij de routebeschrijvingen, maar ik hoop dat dat blijft werken. Het voordeel is dat alles op het sdkaartje(nu in de bryton) staat dus te backuppen valt. :) Ik heb nog een 32 gb micro SDHC en ga het daarmee proberen. :)
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Het is weer zover... de Rider is weer vanzelf aangegaan vannacht :-) Van zomer naar wintertijd in de VS.
Gelukkig op tijd ontdekt, dus nog ff een uurtje aan de lader.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Nu heb ik toch wel even hulp nodig......

Ik geb sinds kort een bryton 50. Nu heb ik al heel wat grlezen en geprobeerd om de kaartte activeren. Vervolgens contact opgenomen met Bryton, erg vriendelijk, en ik kreeg ern nieuwe sd kaart opgestuurd.
Sd kaart erin, instellingen, kaart, kaart activeren, sleutel ingetoetst, <1 sec twee radertjes, en toen weer: kaart ongeldig.

Wat doe ik fout?
"You can't always get what you want ............"
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Ik kreeg mijn kaarten ook niet geactiveerd (jaar of 3 geleden inmiddels)...ik heb toen contact opgenomen met Bryton Nederland (lees Rivosports = de distributeur). Zij hebben toen remote de kaarten geactiveerd. Ik moest toen serienummer van kaarten en Bryton doorgeven. Daarna koppelen met bridge... en uiteindelijk lukte het toen wel. Ik heb even gezocht, maar kan de mail en instructies niet meer vinden. Er is ook een Facebook pagina van Bryton, daar vind je ook eea, en kun je wellicht je vraag stellen. Rivo geeft goede support!
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
S-works
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: ma 3 november 2008, 19:18
Mijn mountainbike: Intense Tracer 275

Ik heb de bryton bridge geinstalleerd op mijn pc , en elke keer als ik deze opstart . Krijg ik gelíjk de bryton bridge, terwijl ik daar niet om vraag. Ik vind het erg vervelend dat deze zo actief aanwezig is.

Kan ik hier iets aan doen?
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Welke Windows versie heb je draaien op de pc? Onder Windows8 kun je via Taakbeheer en dan op het tabblad Opstarten, Bryton Bridge automatisch opstarten uitschakelen.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29958
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

msconfig uitvoeren en bb uitvinken bij opstarten.
Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

@tstm: dat was inderdaad mijn optie 2 :D
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
S-works
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: ma 3 november 2008, 19:18
Mijn mountainbike: Intense Tracer 275

Op dit moment heeft mijn bryton het mankement dat hij ongeveer elke 5 minuten opnieuw opstart (als die aanstaat) . Ik heb al diverse dingen geprobeert resetten , apparaat leeg halen.(history) maar helaas zonder resultaat. Zijn er toevallig mensen die dit ook hebben meegemaakt?
bollie2004
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 12 april 2012, 12:16

hallo
Ik heb een bryton rider 50 gekocht via marktplaats alles er bij maar er staan geen kaarten op en als ik deze heb geïnstalleerd dan herkent hij ze niet. Ik heb wel de firmware kunnen updaten. Ik heb alles er bij de dvd en houders enz.. Ik wou contact met rivosports opnemen zoals hier boven gezegd maar deze is failliet.
en op Facebook kom ik alleen op een Franstalige pagina terecht. Weet iemand hoe ik dit voormekaar krijg want ik weet het eigenlijk niet meer bij voorbaat dank.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29958
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

bollie2004 schreef:hallo
Ik heb een bryton rider 50 gekocht via marktplaats alles er bij maar er staan geen kaarten op en als ik deze heb geïnstalleerd dan herkent hij ze niet. Ik heb wel de firmware kunnen updaten. Ik heb alles er bij de dvd en houders enz.. Ik wou contact met rivosports opnemen zoals hier boven gezegd maar deze is failliet.
en op Facebook kom ik alleen op een Franstalige pagina terecht. Weet iemand hoe ik dit voormekaar krijg want ik weet het eigenlijk niet meer bij voorbaat dank.
Dit is toch in het Engels ?
Kunnen ze je hier niet verder helpen?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
bollie2004
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 12 april 2012, 12:16

ik heb ze gemaild maar nog steeds reactie dus ik dacht op deze manier een oplossing te vinden.
bollie2004
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 12 april 2012, 12:16

Werkt een bryton rider 60 sd kaartje van europa ook in bryton rider 50.
bollie2004
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 12 april 2012, 12:16

ik krijg geen reactie meer via de bryton mail een beetje jammer heeft er iemand nog een idee om aan een sd kaartje te komen en dan vooral de activatie code.
Anders ben ik bang dat ik beet ben genomen op marktplaats blijkt dat goedkoop niet altijd goed is.
Plaats reactie