30-09-2012 - Callantsoog - 6uurs marathon callantsoog

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
adje
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: di 29 december 2009, 22:49
Contacteer:

http://www.callantsoogonwheels.nl/Dewedstrijd.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Je kan ook met z'n tweeën mee doen
Gebruikersavatar
Capablanca
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 16 mei 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Canyon Nerve XC 6.0, Canyon AL 9.9

Ik heb meegedaan aan de individuele marathon als voorbereiding op de BBC. Prachtig evenement is het geweest :-q .
Het was een heel leuk parcours, met voldoende afwisseling wat mij betreft, en ook nog leukigheidjes als fietsen door een gebouw. Het strandstuk was ook erg leuk (gelukkig wind mee en goed berijdbaar). Ook werden er in het centrum kunsten op de fiets getoond, onder meer op een Ford k.

Hoewel ik in Noord-Holland woon, heb ik nooit eerder op het strand gefietst. Goh, dat is toch ook behoorlijk zwaar zeg! Ik kan toch beter uit de voeten in het heuvellandschap van Zuid-Limburg. Na 5 uur hield ik het voor gezien. Behoorlijk afgezien, maar wel genoten!
Beter een halve spreuk...
BBC2012, DH2013, BBC2013
Gebruikersavatar
stoneskates
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 11 december 2011, 23:00
Mijn mountainbike: Devinci Wooky Carbon TBR Beachracer
Contacteer:

Heb zelf ook meegedaan aan de individuele marathon en heb ruim 95km gefietst. Zand viel mee doordat de wind in de rug was maar het stuk tussen de weilanden in flinke wind tegen en natuurlijk het stuk langs het water vond ik erg zwaar. Was mijn eerste marathon en smaakt wel naar meer. Aanstaande zondag maar eens de Rabotopnh proberen maar zal wel een zware dobber worden.
Is het niet rond, dan heeft het een andere vorm?

Bikes: KTM Phinx 2.93, Devinci Wooky Carbon
Strandfiets: TBR Beachracer

www.beachracer.nl
Plaats reactie