11steden MTBmarathon

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Creative Explorer
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 28 april 2014, 19:50
Mijn mountainbike: '15 Cube LTD SL
Contacteer:

Ik zag vandaag al een paar groepjes MTB'ers fietsen in de buurt, nooit bij stilgestaan dat het deze tocht al is :)
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

Prachtig weer gisteren vandaag iets minder.
cyclomania
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 323
Lid geworden op: do 13 juni 2013, 15:13
Mijn mountainbike: Canyon AL SLX 7.9

Bjarte schreef:Ik kan persoonlijk niet zo begrijpen waarom dit een 'mtb-marathon' wordt genoemd... Ik heb wat foto's voorbij zien komen van vandaag. Het is vast en zeker heel zwaar, maar wat heeft dit in hemelsnaam met mountainbiken te maken? Een paar schouwpaden (slootwanden) en wat sporadische stukjes bos in één van de drie etappes. Dan zou ik liever op de weg gaan fietsen....
Dan kunnen we met zijn allen de mtb's wel inruilen in nederland....
Freedriver
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 5 augustus 2012, 21:02
Mijn mountainbike: American Eagle

Ver achter de zeedijk in Marrum foto's gemaakt.In 1 woord Klasse (y) kilometer vreters en doorzetting vermogen.En nog wel even vermelden ik heb niet 1 er in zien vallen (de sloot achter de zeedijk :p )

http://www.mijnalbum.nl/Album=JJQDK6SM" onclick="window.open(this.href);return false;
Bjarte
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: do 18 april 2013, 21:50

cyclomania schreef:
Bjarte schreef:Ik kan persoonlijk niet zo begrijpen waarom dit een 'mtb-marathon' wordt genoemd... Ik heb wat foto's voorbij zien komen van vandaag. Het is vast en zeker heel zwaar, maar wat heeft dit in hemelsnaam met mountainbiken te maken? Een paar schouwpaden (slootwanden) en wat sporadische stukjes bos in één van de drie etappes. Dan zou ik liever op de weg gaan fietsen....
Dan kunnen we met zijn allen de mtb's wel inruilen in nederland....
Mijn achtertuin is Drenthe, waar je tientallen kilometers achter elkaar kan toeren over bospaden en onverharde wegen zonder asfalt tegen te komen. En dat kan op veel plekken in Nederland ook (Veluwe, Z-Limburg, enz.), dus dat ben ik niet met je eens.
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

De term MTB voor NL zou ook eigenlijk beter ATB heetten maar goed das een discussie waar je toch nooit uit gaat komen. Zelf hou ik het liever bij mijn ForAllTerrain bike met 4.0" banden :winkie:
follie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 27 december 2007, 22:59
Mijn mountainbike: Bianchi, Oetzi

Heb afgelopen weekend de 11steden mtb marathon gereden en lig nu ziek op bed, koorts en diarree. Mijn team genoot heeft dezelfde klachten. Zijn er meer deelnemers die dergelijke klachten hebben? Zit zelf namelijk te denken aan een Campylobacter infectie agv schapenstront.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Is er ook ergens een uitslag te vinden? Op de site staat alleen de uitslag van vorig jaar.
Ultraprime
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: za 7 augustus 2010, 07:50

Ik heb idd ook 3 dagen diarree gehad vanaf maandag. Ik denk eerder aan de sportdrank of misschien het eten.
follie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 27 december 2007, 22:59
Mijn mountainbike: Bianchi, Oetzi

Ik denk toch een infectie door schapenstront. Alles zat er bij onder (vooral op zondag) en dat met z'n allen graaien in bakken met voedsel....... Lijkt me voldoende voor een aantal dagen diarree.
Zoek anders deze publicatie eens op
The investigation of an outbreak of diarrhoeal illness in participants of the Builth Wells Mountain Bike Marathon
July 2008
Plaats reactie