marathon saarsleifen

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
tutuut
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 12 januari 2009, 22:35

De online inschrijving van de saarsleifen marathon is geopend denk als je al eerder ingeschreven hebt aan je nutzername en passwort.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 november 2007, 00:38

ben daar vorig jaar de eerste geweest
prachtige streek, niet te ver weg
knap hoe die rivier onder je zo mooi kronkelt, een echte meander
leuke trails, een paar knap steile hellingen
en gelukkig een strobalk aan de ijzeren pillaar op de brug
De Woodster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 29 september 2008, 22:36

op http://www.mtbollenstreek.nl" target="_blank onder het kopje video's vind je een hele mooie video compilatie van deze schitterende marathon!
http://www.noordbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 november 2007, 00:38

De Woodster schreef:op http://www.mtbollenstreek.nl" target="_blank onder het kopje video's vind je een hele mooie video compilatie van deze schitterende marathon!
:-q herkende nog bijna elk stukje parcours
het was toen een prachtige zonnige dag
TDMarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 08:23
Mijn mountainbike: Canyon XC9
Contacteer:

De Woodster schreef:op http://www.mtbollenstreek.nl" target="_blank onder het kopje video's vind je een hele mooie video compilatie van deze schitterende marathon!
Prima filmpje, gaf een goede indruk van eea. Wel een lekker dreinerig muziekje, moest erg lachen! :winkie: Heb me ook ingeschreven voor deze marathon, gaat m'n eerste van de RWP cup worden.
....only dead fish go with the flow....
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Iemand toevallig een adres hiervan???
Word niet echt wijs uit de sites...

heb dit kunnen vinden, maar verders niets: 66693 Mettlach
Maar of dat klopt :~

Filmpje heeft me interesse ook wel gewekt hierin :D
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

adres klopt

dit is de site http://www.saarschleifen-bike-marathon.de/index.php" target="_blank

onder het kopje "media center"=> "downloads" vind je de "streckenkarte"
mikstad
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: do 26 februari 2009, 22:42
Mijn mountainbike: Wil fietsen!

Lijkt mij wel een leuke marathon :-q

Maar sow he, als je naar het hoogteprofiel kijkt :o :winkie:
Afbeelding

Eens over nadenken als ik hier ook aan mee kan doen :-D
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Niet te lang denken, want ook hier is een limiet (1.200) aan het aantal deelnemers.
Dus wil je rijden en (denkt) serieus met je sport bezig te zijn gewoon vlot aanmelden en betalen.
Krijgen we geen Sorpetal toestanden........
Verder een erg leuke marathon vorig jaar, goed georganiseerd met afwisselend parcours. Jammer dat ik vorig jaar Metallica in de benen had en daardoor niet vooruit kwam. Dit jaar "gelukkig" niet, dus hopen op beter.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
lenf
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1299
Lid geworden op: do 29 november 2007, 20:48
Mijn mountainbike: My bike is Fly!

Tja, op tijd 'anmelden' en voorin in het startvakken staan, is het gemakkelijkste van heel de marathon... als je daar al moeite mee hebt :~ ....dan alleen nog finisjchen, that's all. :wink:
Dieser Weg wird kein leichter sein, Dieser Weg wird steinig und schwer...
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Je zou ze de kost moeten geven die "ineens" bedenken dat er een marathon is en dan naast de pot piesen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
mikstad
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: do 26 februari 2009, 22:42
Mijn mountainbike: Wil fietsen!

Ik ben aan het twijfelen om mee te doen omdat ik nog nooit echt een marathon heb gereden. Wel vaker tochtjes van 100+ km, maar dan maar met iets van 500 hm. Ik ga in de zomer wel marathons fietsen(staan al 5 in agenda) maar dan zou dit de 2e zijn, en meteen erg veel Hm...
Het lijkt me wel een prachtige tocht, dus nog een paar nachtjes over slapen wat ik doe...
Gebruikersavatar
Reakon
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 524
Lid geworden op: vr 23 januari 2009, 18:46
Mijn mountainbike: Radon ZR race 29'er 8.0
Contacteer:

mikstad schreef:Ik ben aan het twijfelen om mee te doen omdat ik nog nooit echt een marathon heb gereden. Wel vaker tochtjes van 100+ km, maar dan maar met iets van 500 hm. Ik ga in de zomer wel marathons fietsen(staan al 5 in agenda) maar dan zou dit de 2e zijn, en meteen erg veel Hm...
Het lijkt me wel een prachtige tocht, dus nog een paar nachtjes over slapen wat ik doe...
Doe dan de halve marathon :wink:
Het wordt ook mijn eerste marathon en zit net 2maanden op de mountainbike :lol:
16-04 - Nieuwe blog post: Nieuwe bike, nieuwe ervaringen: Radon ZR Race 8.0 29'er

Gezocht: 1 malig bikeverlichting lenen, wie kan mij helpen?

4418km by bike. Canada to Mexico. Alone.
Bob de Bouwer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: za 7 januari 2006, 20:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert
Contacteer:

mikstad schreef:Ik ben aan het twijfelen om mee te doen omdat ik nog nooit echt een marathon heb gereden. Wel vaker tochtjes van 100+ km, maar dan maar met iets van 500 hm. Ik ga in de zomer wel marathons fietsen(staan al 5 in agenda) maar dan zou dit de 2e zijn, en meteen erg veel Hm...
Het lijkt me wel een prachtige tocht, dus nog een paar nachtjes over slapen wat ik doe...
de halve is natuurlijk een optie. Je moet je niet alleen richten op de hoogtemeters. Ik vind het een behoorlijk technisch 'apparaat' met (voor mijn doen) behoorlijk lastige afdalingen die de nodige concentratie vragen. Maar goed, naar beneden komen we altijd denk ik dan maar. Ik heb me voorgenomen saarschleifen na 2 x over te slaan, maar als ik het zo weer zie... hmmmm.
Alleeez on y va!!
PesaH
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 15 augustus 2003, 10:30
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert '07
Contacteer:

Dit jaar wordt mijn 3e Saarschleifen. Ik vind het een van de leukere marathons met een paar leuke afdalingen en klimmen maar het is kwa techniek toch niet te vergelijken met een Ardennen marathon. Althans, dat is mijn mening :)
Plaats reactie